Administrativní pracovník/pokladní Möbelix Praha Čestlice m/ž (A1175)
XLCZ Nábytek s.r.o.
Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré. Mimo markování se také věnujeme drobné administrativě - máme na starost archivaci dokumentů, zpracováváme změny objednávek a kontrolujeme správnost všech zadaných údajů. Baví-li Tě administrativa, můžeš nám vypomoct i s personalistikou a více nahlédnout za dveře kanceláře, které jsou Ti otevřené. PROČ TĚ PRÁCE NA POKLADNĚ A V ADMINISTRATIVĚ BUDE BAVIT?
- Není to pořád dokola, praxe nás učí stále něco nového.
- Víme, co a proč markujeme.
- Známe sortiment a vyznáme se v systému.
- Je tady klid, máme prostor být na zákazníka příjemné/ní.
- Mimo markování se také věnujeme drobné administrativě - máme na starost archivaci dokumentů, zpracováváme změny objednávek a kontrolujeme správnost všech zadaných údajů.
- Baví-li Tě administrativa, můžeš nám vypomoct i s personalistikou a více nahlédnout za dveře kanceláře.
Požadujeme:
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?- Nechybí Ti bystrost a jsi pozorný/á – chybám je lepší předcházet.
- Počítač Ti není úplně cizí a rád/a se učíš.
- Vyzařuje z Tebe vstřícnost, jsi přátelská/ý.
- Dokážeš si udržet nadhled, ne každý zákazník úsměv opětuje.
- Smysl pro humor určitě zúročíš.
- počet míst - 1
Nabízíme:
CO ZA TO?- Jistou a zároveň zajímavou práci.
- Pauzu si můžeš udělat podle potřeby, záskok je samozřejmostí.
- Kolegové jsou fajn a vstřícní.
- Vše se naučíš postupně, budeme se Ti věnovat.
- Směny si můžeš naplánovat po dohodě s vedoucí - jsou celodenní.
- Až 25 dnů dovolené a zaměstnanecké benefity.
- A také zaměstnanecké slevy na zboží.