administrativní pracovník/ce
Nabídka již není aktuální.
Přijmeme administrativního pracovníka na pozici správce majetku a autoprovozu
Požadujeme praxi v administrativě 5 let, VELMI dobrou znalost Excelu (výpočty, filtry, třídění, dph, procenta, propojování buněk a listů...), řidičský průkaz sk. B, SŠ vzdělání. Výhodou je praxe na obdobné pozici.
Náplní práce je evidence, zápis, třídění, vyřazování majetku společnosti, dohledávání a inventura majetku, evidence a předávání majetku (noteboky, telefony, vozidla atp.) mezi stávajícími zaměstnanci či novými zaměstnanci. Objednávání a řešení reklamací telefonů, notebooků a dalších.
V autoprovozu budete řešit autonehody a s tím spojenou dokumentaci a postupy řešení, evidence termínů STK, přezouvání, servisy vozidel, evidence a výpočet nákladů na tankování (CCS) a jiné spojené úkony s autoprovozem.
Práce je na HPP, možnost zkráceného úvazku pro osobu s invalidním důchodem.
Nástup během října 2019.
Nástupní plat 18 000 Kč služební telefon.
Životopisy zasílejte na [e-mail byl skryt]
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (lazaretní 11)Benefity:
Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, StavebnictvíAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Zpracování dat a objednávek, Projektant, Stavbyvedoucí, Technik ve stavebnictví, Technolog ve stavebnictví