administrativní pracovník/ce

Nabídka již není aktuální.


Přijmeme administrativního pracovníka na pozici správce majetku a autoprovozu
Požadujeme praxi v administrativě 5 let, VELMI dobrou znalost Excelu (výpočty, filtry, třídění, dph, procenta, propojování buněk a listů...), řidičský průkaz sk. B, SŠ vzdělání. Výhodou je praxe na obdobné pozici.
Náplní práce je evidence, zápis, třídění, vyřazování majetku společnosti, dohledávání a inventura majetku, evidence a předávání majetku (noteboky, telefony, vozidla atp.) mezi stávajícími zaměstnanci či novými zaměstnanci. Objednávání a řešení reklamací telefonů, notebooků a dalších.
V autoprovozu budete řešit autonehody a s tím spojenou dokumentaci a postupy řešení, evidence termínů STK, přezouvání, servisy vozidel, evidence a výpočet nákladů na tankování (CCS) a jiné spojené úkony s autoprovozem.
Práce je na HPP, možnost zkráceného úvazku pro osobu s invalidním důchodem.
Nástup během října 2019.
Nástupní plat 18 000 Kč služební telefon.
Životopisy zasílejte na [e-mail byl skryt]


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (lazaretní 11)

Benefity:

Mobilní telefon,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

6.8.2019

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */