Administrativní pracovník (back office)
Nabídka již není aktuální.
Pro našeho významného klienta, ryze českou obchodní společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě.
Náplň práce:
- práce s databází klientů v interním systému
- oddělení fakturace - kontrola smluv, přiřazování plateb, zpracování požadavků klientů.
Požadujeme:
- vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s maturitou
- uživatelská znalost práce s PC - znalost MS Excel podmínkou
- znalost programu databázového typu výhodou nikoli podmínkou
- komunikativnost, příjemné vystupování
Nabízíme:
- zaměstnání u stabilní společnosti
- nástupní mzdu 15 700.- hrubého/měsíčně, která se po adaptaci navýší
- stravenky po zkušební době v hodnotě 100 Kč
- mimořádné prémie
- příjemnou pracovní atmosféru
- jednosměnný provoz - ranní směny (po zaučení flexibilní pracovní doba)
- zaměstnání na hlavní pracovní poměr.
Nástup možný dle dohody.
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis na email [e-mail byl skryt] , do předmětu zprávy prosíme uvést "Administrativní pracovník, kód O83431". Kontaktní osoba: Bc. Petra Holaňová, tel.: +420 608 252 090