Administrativní podpora Servisu (ND)
Toyota Material Handling CZ s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Hledáte uplatnění v silné mezinárodní společnosti? Hledáte perspektivní zaměstnání? Máte chuť tvrdě pracovat?
Pak hledáme právě Vás a máme pro Vás příležitost uplatnit se na pozici Administrativní podpora servisu (náhradní díly).
Požadujeme:
- Dobré komunikační schopnosti
- Pokročilou znalost MS Excel
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Pečlivost a zodpovědnost
Náplň práce:
Základním cílem pozice je zajišťování komplexní podpory servisní části společnosti pro oblast náhradních dílů.
- Zajišťování objednávek tuzemských i zahraničních dodavatelů (letecká i pozemní doprava)
- Zajišťování náhradních dílů a jejich evidence v systému
- Spolupráce napříč společností (dispečink, interní prodej ND, účtárna, sklad)
- Zpracování, evidence, tisk a kontrola faktur a dodacích listů.
- Vytváření interních transakcí v systému.
Nabízíme:
- Smlouva na dobu určitou - 6 měsíců, poté doba neurčitá.
- Moderní zázemí zahraniční společnosti
- zajímavé platové ohodnocení – skládá se z fixního platu a bonusů
- další benefity
Pokud Vás pozice oslovila, pošlete prosím svůj životopis na veronika.heroutova@cz.toyota-industries.eu.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Rudná (K Vypichu 1049)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Lékařské prohlídky, Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Sick days, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Sekretářka/Recepční