Administrativní podpora Servisu (ND)

Nabídka již není aktuální.


Hledáte uplatnění v silné mezinárodní společnosti? Hledáte perspektivní zaměstnání? Máte chuť tvrdě pracovat?

Pak hledáme právě Vás a máme pro Vás příležitost uplatnit se na pozici Administrativní podpora servisu (náhradní díly).

Požadujeme:

    • Dobré komunikační schopnosti
    • Pokročilou znalost MS Excel
    • Angličtina na komunikativní úrovni
    • Pečlivost a zodpovědnost

Náplň práce:

Základním cílem pozice je zajišťování komplexní podpory servisní části společnosti pro oblast náhradních dílů.

    • Zajišťování objednávek tuzemských i zahraničních dodavatelů (letecká i pozemní doprava)
    • Zajišťování náhradních dílů a jejich evidence v systému
    • Spolupráce napříč společností (dispečink, interní prodej ND, účtárna, sklad)
    • Zpracování, evidence, tisk a kontrola faktur a dodacích listů.
    • Vytváření interních transakcí v systému.

 Nabízíme:

    • Smlouva na dobu určitou - 6 měsíců, poté doba neurčitá.
    • Moderní zázemí zahraniční společnosti
    • zajímavé platové ohodnocení – skládá se z fixního platu a bonusů
    • další benefity

Pokud Vás pozice oslovila, pošlete prosím svůj životopis na veronika.heroutova@cz.toyota-industries.eu.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Rudná (K Vypichu 1049)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Lékařské prohlídky, Pitný režim, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Sick days, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

21.6.2017
/* Not affection functionality */