Administrativa - dispečer/ka
Nabídka již není aktuální.
Přijmeme pracovníka/pracovnici dispečinku - v kanceláři u PC, na noční směny s invalidním důchodem. Práce spočívá v telefonické komunikaci se zaměstnanci, evidence stížností a neshod pomocí tabulek v Excelu, zasílání reportů, hlášení pochybení a sběr informací. Nejedná se o žádnou pochůzkovou či kamerovou činnost, práce se vykonává pomocí telefonu a PC v kanceláři. Nutno umět pracovat s Excelem a Outlookem. Práce je na zkrácený úvazek max. 120 hodin měsíčně, střídání směn (po 12h) pouze noční – příplatky za noční nebo pouze denní. Nástup je během října dle dohody.
Pracovní místo je v Brně Židenicích.
Životopisy zasílejte na [e-mail byl skryt]
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (jarní 50)Typ smluvního vztahu:
Práce na částečný úvazekTyp práce:
Práce pro OZPZařazeno v oborech:
Administrativní práce, Logistika a dopravaAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Pracovník archivu, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Dispečer