Pro americkou nadnárodní společnost hledáme zkušeného asistenta/ku účetního oddělení, který/á se připojí k dynamickému týmu.
Náplň práce:
- Správa svěřených účtů dodavatelů a udržování vztahů s dodavateli (A/P)
- Údržba systému EDI pro řešení problémových faktur
- Kontrola a řešení dobropisů
- Vystavování reklamací na chybějící zboží a/nebo nesprávné ceny
- Získávání a konečné sladění výpisů od dodavatelů
- Reakce na telefonické hovory a e-maily dodavatelů
- Získávání a ověřování potvrzení o doručení zboží
Požadujeme:
- Uchazeč by měl plynně hovořit anglicky + německy,
- Znalost výpočtu mezd
- Informování, sledování a vymáhání otevřených přeplatků / pohledávek
- Řešení dotazů zákazníků týkajících se přeplatků a pohledávek
- Poskytování podpory a pomoc při řešení dotazů zaměstnanců
- Úzká spolupráce s oddělením zpracování mezd za účelem zlepšení zaměstnanecké zkušenosti a efektivity výběru pohledávek
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na dobu určitou/ 6 měsíců
- Konkurenční platové ohodnocení
- Podpůrný tým a přátelské pracovní prostředí
- Příspěvek na stravování
- Možnosti profesního růstu
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Praha (Praha 1)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
7.10.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
doporučujemeTECHNICKÝ REFERENT – technickobezpečnostní dohled nad vodními díly
Povodí Vltavy, státní podnik |
Praha
topJEN PRO OZP, Pracovník úklidu domácností - OZP, HPP, zkrácené úvazky, Praha
Teamium, s.r.o. |
Praha