Hledáme zapáleného obchodníka, který nechce jen plnit zadání, ale být součástí něčeho nového. Společně s naším vedením budete tvořit oddělení sales – v rámci české pobočky úspěšné německé personální agentury, která se specializuje na IT, Engineering a Life Sciences. Sesterská agentura v ČR úspěšně funguje již 20 let. V Česku budujeme firmu, která spojuje lidskost, odbornost a technologické inovace. Nejde nám jenom o výkon a výdělek – ale o kvalitu vztahů, radost z dobře odvedené práce a dlouhodobý smysl. Chceme být partnery jak klientům, tak kandidátům – a také jeden druhému. Jako Account Manager budeš klíčovou postavou v budování naší nové značky na českém trhu. Tvá práce bude pestrá a dynamická, s velkým prostorem pro vlastní iniciativu. Budeš aktivně oslovovat potenciální klienty (formou pořádání eventů/školeních, cold calls, e-mailů, LinkedInu) a představovat jim naši jedinečnou strategii „value-driven sales“ – tedy jak jim naše eventy a školení pomohou růst. Zároveň budeš pečovat o stávající vztahy a budovat dlouhodobá partnerství. Nedílnou součástí tvé role bude také hodnocení kandidátů na projekty, jejich doprovod na pohovory, ladění veškerých podmínek a následná zajištění bezproblémového průběhu celého projektu. Zkrátka budeš u toho od začátku do konce, abys zajistil/a spokojenost jak klientů, tak expertů.
Požadujeme:
- Minimálně 2 roky praxe v B2B obchodě ve zprostředkování IT freelancingu/contractingu: Znáš svět firem, máš i své kontakty a dokážeš si budovat vztahy.
- zájem o technologie, IT svět a lidi/lidské vztahy
- Iniciativní a rychle učenlivý typ: Nevadí ti nové výzvy a jsi schopen/schopna se rychle adaptovat.
- Konzistentnost, cílevědomost a tah na branku: Jsi orientovaný/á na výsledek a nevzdáváš se.
- Schopnost cold calls: Nebojíš se zvednout telefon a oslovit nové klienty.
- Proaktivní přístup k budování vztahů: Pečuješ o vztahy s klienty i experty.
- Konzultativní přístup, role experta tě těší
- Angličtina B2 -naši kolegové jsou ze zahraničí
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Možnost stát u zrodu nové značky: Budeš mít jedinečnou příležitost ovlivnit fungování české pobočky od základů a udělat spoustu věcí podle sebe – přesně tak, jak to za léta praxe jistě víš nejlépe.
- Flexibilní práce: Nabízíme možnost home office 2-3 dny v týdnu a také zkrácené úvazky, aby se ti práce lépe skloubila s osobním životem.
- Zázemí silné evropské firmy: I když jsme v Česku noví, máš za zády silnou mezinárodní firmu s 25letou historií a sesterskou firmu v ČR(20 let).
- Moderní nástroje k práci: K dispozici budeš mít ty nejlepší nástroje, jako je LinkedIn Recruiter, Lusha, Apple zařízení, systém, který využívá AI, práce s reálnými daty.
- Otevřená kultura a žádný mikromanagement: Zapomeň na zbytečné procesy a byrokracii. U nás panuje otevřená kultura, kde důvěřujeme tvé expertíze.
- Služební auto i soukromím účelům
- Prostor pro vlastní iniciativu: Chceme, abys přinášel/a nové nápady! Budeš se podílet na tvorbě strategií, výběru nástrojů, obsahu na sociální sítě, školení a mnoho dalšího.
- Férový přístup a důvěra: Jsme partneři, ne „zaměstnavatel a zaměstnanec“. Zakládáme si na vzájemném respektu a důvěře.
- Work-life balance: Práci stavíme kolem lidí, ne lidi kolem práce. Chápeme, že život není jen o práci, a snažíme se, aby se ti u nás pracovalo příjemně a efektivně.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
ZákladníPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
14.6.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
doporučujemeVEDOUCÍ SMĚNY SUPERMARKETU - STROMOVKA - po zaškolení až 36.000 Kč
DELMART s.r.o. |
Praha
topProvozní vedoucí - Praha a Středočeský kraj, nástup ihned, mzda až 40.000kč.
FORCORP GROUP spol. s r. o. |
Praha