Moderní vydavatelství s tradicí
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji.
Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro, jeden z nejprestižnějších ekonomických týdeníků v České republice. Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny. Ekonomický týdeník Euro má také aplikaci pro mobily i tablety (určené pro iOS a Android), která umožní využívat produkt Euro Čtení na víkend. Jeden z nejkvalitnějších zpravodajských portálů Euro.cz přináší ekonomické informace s kompletním servisem. Jako samostatná příloha časopisu Euro vychází vždy v létě gastronomický průvodce Euro Top restaurace, na podzim pak ročenky Euro Top miliardáři a Euro Top advokáti a další přílohy a speciály.
Informační služba Euro24 je denní, nezávislé a komplexní elektronické zpravodajství převážně ze světa českého byznysu, ekonomiky a politiky.
Pod značkou týdeníku Euro se realizují pravidelné odborné projekty Euro Setkání. Odborné i společenské akce Euro Setkání zahrnují Euro Business Breakfast, Euro Business Club, Euro Konference, Euro Regional, Euro pro export/Euro Regional pro export. Všechny akce návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky.
Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance.cz a dalších osmnáct specializovaných online titulů.
V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta.
Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů.
Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.
Cílem vydavatelství Mladá fronta je dynamický rozvoj, což v první řadě znamená efektivně pronikat do nových segmentů mediálního trhu a cílenou prací získávat do svého portfolia nové projekty a vedoucí postavení.
Základní filozofií vydavatelství Mladá fronta je profesionální spolupráce s těmi nejpracovitějšími a nejkreativnějšími odborníky v novinářské a vydavatelské oblasti. Ani vynikající nápad se totiž neobejde bez nadšených profesionálů, kteří jsou schopni ho uskutečnit.
Mnohaleté zkušenosti z českého trhu dávají tušit, že další úspěšné projekty vydavatelství Mladá fronta na sebe nedají dlouho čekat. Vydavatelství Mladá fronta, díky profesionálnímu přístupu a odborné znalosti redakcí, dobré marketingové strategii, sehranosti prodejních týmů a skutečné znalosti potřeb čtenářů i inzerentů, dosahuje vysokých prodejů.