Mladá fronta a.s.
Mladá fronta a.s.

Mladá fronta a.s.

4.1
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí
Doporučuje 100 % hodnotících.

Moderní vydavatelství s tradicí

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji.

Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro, jeden z nejprestižnějších ekonomických týdeníků v České republice. Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny. Ekonomický týdeník Euro má také aplikaci pro mobily i tablety (určené pro iOS a Android), která umožní využívat produkt Euro Čtení na víkend. Jeden z nejkvalitnějších zpravodajských portálů Euro.cz přináší ekonomické informace s kompletním servisem. Jako samostatná příloha časopisu Euro vychází vždy v létě gastronomický průvodce Euro Top restaurace, na podzim pak ročenky Euro Top miliardáři a Euro Top advokáti a další přílohy a speciály.

Informační služba Euro24 je denní, nezávislé a komplexní elektronické zpravodajství převážně ze světa českého byznysu, ekonomiky a politiky.

Pod značkou týdeníku Euro se realizují pravidelné odborné projekty Euro Setkání. Odborné i společenské akce Euro Setkání zahrnují Euro Business Breakfast, Euro Business Club, Euro Konference, Euro Regional, Euro pro export/Euro Regional pro export. Všechny akce návštěvníkům umožňují osobně potkávat odborníky a potenciální obchodní partnery z oblasti byznysu, politiky a ekonomiky.

Vydavatelství Mladá fronta provozuje také odborný web Finance.cz a dalších osmnáct specializovaných online titulů.

V roce 2010 byla založena divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta.

Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů.

Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.

Cílem vydavatelství Mladá fronta je dynamický rozvoj, což v první řadě znamená efektivně pronikat do nových segmentů mediálního trhu a cílenou prací získávat do svého portfolia nové projekty a vedoucí postavení.

Základní filozofií vydavatelství Mladá fronta je profesionální spolupráce s těmi nejpracovitějšími a nejkreativnějšími odborníky v novinářské a vydavatelské oblasti. Ani vynikající nápad se totiž neobejde bez nadšených profesionálů, kteří jsou schopni ho uskutečnit.

Mnohaleté zkušenosti z českého trhu dávají tušit, že další úspěšné projekty vydavatelství Mladá fronta na sebe nedají dlouho čekat. Vydavatelství Mladá fronta, díky profesionálnímu přístupu a odborné znalosti redakcí, dobré marketingové strategii, sehranosti prodejních týmů a skutečné znalosti potřeb čtenářů i inzerentů, dosahuje vysokých prodejů.

Fotogalerie

Benefity

  • Sick days
  • Příspěvek na stravu
  • Sleva na firemní produkty
  • Finanční bonusy

Okolí

  • Modřanská škola 50m

Kde nás najdete?

Mezi vodami 1952/9
14300 Praha

www.mf.cz
www.facebook.com/mfknihy

Souhlasím Tato webová stránka používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. (Další informace)
/* Not affection functionality */