Recepční administrativní budovy


Jsme stabilní společnost spravující prémiové kancelářské prostory a hledáme usměvavou, spolehlivou a organizačně zdatnou recepční, která bude první tváří naší budovy.

Co bude Vaší náplní práce:

Vítání návštěv a zajištění jejich registrace Komunikace s nájemci a externími dodavateli Správa příchozí a odchozí pošty Koordinace rezervací zasedacích místností Zajištění plynulého chodu recepce a drobné administrativní úkoly

Požadujeme:

Příjemné vystupování a profesionální vzhled Základní znalost angličtiny (komunikace s návštěvníky) Uživatelská znalost MS Office Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • počet míst - 3

Nabízíme:

Práci v reprezentativním prostředí v centru města Přátelský kolektiv a podporu při zaučení Odpovídající finanční ohodnocení
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 8

Typ smluvního vztahu:

Plat:

150 - 160 Kč/hod.

Datum zadání:

20.8.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */