Pracovník skladu s administrativou
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Jsme menší firmou zabývající se dovozem čajů a kávy a následnou distribucí do maloobchodních a velkoobchodních prodejen. Do naše týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovník skladu, který bude mít na starosti převážne vychystání objednávek a administrativu s tím spojenou. Vhodné pro studenty, do budoucna možnost změnu uvázku na HPP.
Informace o pracovním místě
- příprava podkladů pro fakturaci a kontrola objednávek (zadávání údajů do CRM a účetního systému)
- práce na PC v interním skladovém programu
- zpracování objednávek, dodacích listů od řidičů, co k nám přiváží zboží
- příprava podkladů pro expedici zásilek
- zajištění přehledu o zboží ve skladu a jeho toku po administrativní stránce
- editace zboží v eshopu
Požadujeme
- preciznost s orientací na výsledek s maximální spolehlivostí a pečlivostí
- alespoň základní znalost práce na PC (MS Office - Excel)
- tabulky, reporty, e-mailová komunikace
- komunikativní znalost Aj výhodou - ne povinností
- praxe na obdobné pozici výhodou, případně praxe v logistickém oboru je vítána
- ochota pracovat alespoň 20 hodin/ týdně (směny možné PO-PÁ od 8-16:30)
Nabízíme
- práci v příjemném kolektivu rozrůstající se obchodní firmy
- Práce na DPP, po zaškolení možnost HPP, zajímavé mzdové ohodnocení, zaměstnanecké slevy na námi nabízené zboží
- získání praxe v obchodní společnosti
Nástup:
Dohodou/možný ihned Máme zájem o dlouhodobější spolupráci.
Preferujeme nástup ihned, ale na zajímavého uchazeče si rádi počkáme.
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis odpovědí na tento inzerát.
Kontaktní osoba: Surá Tereza
Na základě zaslaných odpovědí pozveme vybrané uchazeče k osobnímu pohovoru. Těšíme se na setkání s Vámi :-).