HR ASSISTANT, 30 - 35 hod./týden


Máte zájem získat praxi v oblasti náboru a baví Vás sociální sítě?

Jste komunikativní a domluvíte se anglicky?

Chcete pracovat pro stabilní personální agenturu, která patří mezi nejlepší na trhu? Pošlete nám svůj životopis, možná hledáme právě Vás!

Na pozici Asistent/ka budete mít na starost zejména:

  • zpracování pracovních inzerátů na webové portály, sociální sítě
  • vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů (FB, LI, pracovní portály, interní databáze...)
  • správu sociálních sítí (správa profilu, přidávání příspěvků, komunikace s kandidáty...)
  • podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
  • komunikace s uchazeči o zaměstnání
  • zvaní kandidátů na pohovory (zpracování pozvánek, správa kalendáře a zasedacích místností...)
  • administrativní podporu oddělení dle potřeby
Nástup: na domluvě v průběhu září 2025 Lokalita: Praha 1 Preferujeme dlouhodobou spolupráci

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • zájem a motivace pro oblast HR
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni (komunikace po emailu a telefonu s cizinci)
  • znalost MS Office, grafický program Canva výhodou
  • přátelská a aktivní osobnost
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • stravenkový paušál
  • Benefit Plus karta (1200 Kč/m)
  • motivační finanční odměny za výsledky a soutěže
  • 28 dní placeného volna
  • Multisport karta
  • hrazené jazykové kurzy
  • trénink v oblasti pracovně-právní problematiky
  • kariérní růst
  • získání praxe v oblasti HR/recruitmentu
  • kanceláře v centru Prahy
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Plat:

25000 - 32000 Kč/měs.

Datum zadání:

18.8.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */