Asistent/ka pro realitní kancelář


Jsme malá, rodinná realitní kancelář v Brně-Bystrci a hledáme spolehlivou a komunikativní asistentku, která se postará o chod naší kanceláře a bude první kontaktní osobou pro naše klienty. Komunikace s klienty – osobně, telefonicky, e-mailem Administrativní podpora – příprava smluv, inzerátů, domlouvání schůzek Správa kanceláře – udržování pořádku, příprava materiálů, obsluha klientů Spolupráce s makléři, advokáty a dalšími partnery Občasné výjezdy – např. na podpisy smluv

Požadujeme:

  • Samostatného a zodpovědného člověka, který má rád pořádek a systém
  • Komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
  • Základní počítačové dovednosti jsou samozřejmostí
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou, komunikativní angličtina (B1)
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Přátelské pracovní prostředí v malé kanceláři, kde si na nic nehrajeme
  • Zodpovědnou práci s přidanou hodnotou – budete důležitou součástí týmu
  • Možnost růstu a odměn – když se vám daří, můžete si vydělat více
  • Otevírací doba kanceláře Po-Čt 9:00–17:00, Pá 9:00–15:00
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Brno, Říčanská 1291/11)

Typ smluvního vztahu:

Plat:

140 - 160 Kč/hod.

Datum zadání:

6.10.2025
/* Not affection functionality */