Zákaznická podpora slevového portálu
Nabídka již není aktuální.
Hledáš práci, která má šťávu ve firmě, pro kterou je důležitá spokojenost zákazníků? Chceš přidat ruku k dílu a podílet se na rozvoji naší společnosti?
Hledáme mezi nás zkušeného parťáka/ parťačku, který se nebojí komunikovat a ví, jak udělat naše zákazníky šťastnými. Každý zákazník je jiný a má svá přání, proto se u nás nebudeš nikdy nudit :)
Každodenní výzvou pro tebe bude komunikace s našimi zákazníky. Zodpovídat budeš za posouzení reklamací a jejich stížnosti budeš proměňovat v radost. Dále budeš řešit případné nesrovnalosti s odesláním voucherů našim zákazníkům a starat se tak o dobré jméno naší společnosti a o to, aby se k nám zákazníci neustále vraceli.
Potom na nic nečekej a pošli nám svůj životopis ještě dnes :)
Tvojí náplní práce bude:
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
- Neprodáváš, řešíš přání nejen našich partnerů, ale i koncových zákazníků. Určitě u nás nečekej 100 hovorů denně, na každého to vyjde tak kolem 40 a někdy i méně :)
- Prostřednictvím telefonu, emailu a chatu budeš komunikovat s našimi zákazníky a naplňovat jejich přání a potřeby…prostě chceme, aby u nás byli spokojeni :)
- Práce v interním systému.
- Komunikace napříč celou společností.
- Spolupráce s adminkami, obchodníky atd.
Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou.
- Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou :)
- Dobrá znalost práce na PC.
- Nadšení pro jednání s lidmi.
- Příjemné a prozákaznické jednání.
- Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
- Technická zdatnost.
- Stresuodolnost a organizační schopnosti.
Oceníme tě nejen penězi:
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.
- Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.
- Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně :)
- Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.
- Benefity v podobě „Cafeteria“ systému v hodnotě 18 000,-/rok - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro apod.
- Sick days.
- Příspěvek na Multisport kartu.
- Teambuildingové akce a spoustu zábavy se super kolegy.
Nástup? IHNED :)
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Pitný režim, Kultura, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceReferent/ka, Sekretářka/Recepční, Správce nemovitosti, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek