Zákaznická podpora slevového portálu

Nabídka již není aktuální.


Hledáš práci, která má šťávu ve firmě, pro kterou je důležitá spokojenost zákazníků? Chceš přidat ruku k dílu a podílet se na rozvoji naší společnosti?

Hledáme mezi nás zkušeného parťáka/ parťačku, který se nebojí komunikovat a ví, jak udělat naše zákazníky šťastnými. Každý zákazník je jiný a má svá přání, proto se u nás nebudeš nikdy nudit :) 

Každodenní výzvou pro tebe bude komunikace s našimi zákazníky. Zodpovídat budeš za posouzení reklamací a jejich stížnosti budeš proměňovat v radost. Dále budeš řešit případné nesrovnalosti s odesláním voucherů našim zákazníkům a starat se tak o dobré jméno naší společnosti a o to, aby se k nám zákazníci neustále vraceli.

Potom na nic nečekej a pošli nám svůj životopis ještě dnes :)

Tvojí náplní práce bude:

    • Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
    • Neprodáváš, řešíš přání nejen našich partnerů, ale i koncových zákazníků. Určitě u nás nečekej 100 hovorů denně, na každého to vyjde tak kolem 40 a někdy i méně :)
    • Prostřednictvím telefonu, emailu a chatu budeš komunikovat s našimi zákazníky a naplňovat jejich přání a potřeby…prostě chceme, aby u nás byli spokojeni :)
    • Práce v interním systému.
    • Komunikace napříč celou společností.
    • Spolupráce s adminkami, obchodníky atd.

Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:

    • SŠ vzdělání ukončené maturitou.
    • Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou :)
    • Dobrá znalost práce na PC.
    • Nadšení pro jednání s lidmi.
    • Příjemné a prozákaznické jednání.
    • Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
    • Technická zdatnost.
  • Stresuodolnost a organizační schopnosti.
     

Oceníme tě nejen penězi:

    • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.
    • Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.
    • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.
    • Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně :)
    • Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.
    • Benefity v podobě „Cafeteria“ systému v hodnotě 18 000,-/rok - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro apod.
    • Sick days.
    • Příspěvek na Multisport kartu.
    • Teambuildingové akce a spoustu zábavy se super kolegy.

Nástup? IHNED :)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Pitný režim, Kultura, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

27.8.2018
/* Not affection functionality */