Hledáme nadšeného specialistu zákaznické péče!
Máte plynulou němčinu a umíte jednat s různými klienty? Hledáte novou profesní výzvu?
Připojte se k našemu dynamickému týmu a pomozte nám poskytovat špičkovou péči našim zákazníkům
- Denní komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí (telefonicky, e-mailem)
- Řešení dotazů, požadavků a drobných problémů s úsměvem a empatií
- Práce s interním systémem – zadávání a aktualizace zákaznických dat
- Příprava cenových nabídek a smluv
- Spolupráce s dalšími týmy napříč firmou (např. obchod, logistika, technická podpora)
- Aktivní podíl na zlepšování procesů zákaznické péče
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání
- Němčinu na úrovni min. B2 – zvládneš vést profesionální konverzaci i napsat e-mail
- Příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
- Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- Zkušenost na zákaznické podpoře výhodou, ne podmínkou
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Týden dovolené navíc
- Flexibilní pracovní doba
- Zkrácená pracovní doba na 7,5 hodin
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Závodní stravování
- Pravidelné akce pro zaměstnance
- Firemní vzdělávání
- Zvýhodněné volání pro zaměstnance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.