Zákaznická podpora pro německý trh

Manpower
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí

Hledáme nadšeného specialistu zákaznické péče!

Máte plynulou němčinu a umíte jednat s různými klienty? Hledáte novou profesní výzvu?

Připojte se k našemu dynamickému týmu a pomozte nám poskytovat špičkovou péči našim zákazníkům

  • Denní komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí (telefonicky, e-mailem)
  • Řešení dotazů, požadavků a drobných problémů s úsměvem a empatií
  • Práce s interním systémem – zadávání a aktualizace zákaznických dat
  • Příprava cenových nabídek a smluv
  • Spolupráce s dalšími týmy napříč firmou (např. obchod, logistika, technická podpora)
  • Aktivní podíl na zlepšování procesů zákaznické péče

Požadujeme:

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Němčinu na úrovni min. B2 – zvládneš vést profesionální konverzaci i napsat e-mail
  • Příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
  • Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • Zkušenost na zákaznické podpoře výhodou, ne podmínkou
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Týden dovolené navíc
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zkrácená pracovní doba na 7,5 hodin
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Závodní stravování
  • Pravidelné akce pro zaměstnance
  • Firemní vzdělávání
  • Zvýhodněné volání pro zaměstnance

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Český Těšín

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Obchod
Prodavač/ka

Požadované vzdělání:

Základní

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

9.9.2025
/* Not affection functionality */