VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA


Staňte se důležitou součástí vedení stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti. Hledáme schopného, samostatného a reprezentativního profesionála, který dokáže být efektivní oporou vedení, udrží pořádek v každodenním provozu a nezalekne se komunikace v češtině ani angličtině. Pokud hledáte různorodou práci s přesahem a rádi si sami zjišťujete informace, pak čtěte dál.

Co Vás u nás čeká?

  • Denní spolupráce s vedením společnosti – organizace kalendáře, schůzek i služebních cest
  • Příprava prezentací a podkladů v češtině i angličtině
  • Komunikace s obchodními partnery a klienty doma i v zahraničí
  • Podpora při řízení projektů, evidence a správa důležitých dokumentů
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními a zastupování vedení na vybraných schůzkách

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Angličtinu minimálně na úrovni B1
  • Schopnost samostatné komunikace
  • Výborné organizační schopnosti a cit pro detail
  • Znalost MS Office – zejména Outlook, Word a Excel
  • Řidičský průkaz sk. B a chuť aktivně řídit
  • Profesionální vystupování, samostatnost a spolehlivost
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Dovolená
  • Roční výkonnostní bonusy
  • Flexibilní pracovní doba, možnost home office 1–2 dny v týdnu
  • Příspěvek na stravování a volnočasové aktivity
  • Přátelský tým a příležitost růst společně s firmou
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

35000 - 45000 Kč/měs.

Datum zadání:

2.9.2025
/* Not affection functionality */