Vedoucí týmu péče o zákazníky


Chceš vést menší tým a zároveň zůstat blízko každodenní práci se zákazníky? Máš zkušenosti z oblasti zákaznické podpory a víš, jak vést tým tak, aby fungoval efektivně a s nadhledem? Pak čti dál.

Co tě čeká:

Vedení a rozvoj týmu zákaznické podpory Nastavování a vyhodnocování KPI, organizace práce a zefektivňování procesů Řešení složitějších požadavků a eskalací Spolupráce s dalšími odděleními napříč firmou Školení nováčků a podpora profesního růstu týmu

Požadujeme:

Angličtina na velmi dobré úrovni – budeš ji denně využívat při komunikaci se zákazníky i kolegy Zkušenost s vedením zákaznického týmu a schopnost tým motivovat i rozvíjet Skvělé komunikační schopnosti, empatii a cit pro řešení náročnějších situací Dobré organizační dovednosti a orientaci na výsledek Zkušenost s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Možnost práce z domova Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností Plný úvazek s dlouhodobou perspektivou 5 týdnů dovolené Příspěvek na stravování Káva, čaj, voda a čerstvé ovoce na pracovišti Přátelský kolektiv a neformální pracovní prostředí Firemní akce
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Bor

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

50000 - 60000 Kč/měs.

Datum zadání:

6.6.2025
/* Not affection functionality */