VEDOUCÍ SERVISU | HRADEC KRÁLOVÉ


Do našeho týmu hledáme organizovaného a samostatného člověka, který bude řídit servisní činnosti a pečovat o zákazníky doma i v zahraničí.
  • Řízení a organizace servisního oddělení (vedení 2 servisních techniků)
  • Plánování výjezdů techniků v ČR i do zahraničí (cca 3× ročně služební cesty)
  • Řešení reklamací a poskytování technického poradenství zákazníkům
  • Komunikace s dodavateli příslušenství a zajištění náhradních dílů
  • Spolupráce s obchodním oddělením na českém i zahraničním trhu
  • Administrativa v systému, fakturace, objednávky a odesílání zásilek zákazníkům

Požadujeme:

  • Praxi na obdobné pozici nebo zkušenosti v oblasti servisu/technické podpory
  • Organizační schopnosti a samostatnost
  • Komunikativní znalost německého jazyka (slovem i písmem)
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, interní systémy)
  • Řidičský průkaz sk. B, ochotu cestovat
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení včetně odměn z obratu a ze zisku firmy
  • Příspěvek na stravování a další benefity, které vám rádi představíme osobně
  • Podporu při vzdělávání
  • Fajn kolektiv a příjemné pracovní prostředí (rádi Vás tu provedeme)
  • Dispečera, se kterým se dobře domluvíte
  • Rozmanitá, kde se nebudete nudit
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

60000 Kč/měs.

Datum zadání:

29.8.2025
/* Not affection functionality */