účetní
CENTRA a.s.
Nabídka již není aktuální.
V současné době hledáme do týmu ÚČETNÍ. Přivítáme samostatného a pečlivého člověka se zkušenostmi s komplexním zpracováním účetnictví.
Co bude Vaší náplní práce?
-
Vedení účetnictví
- Účtování došlých faktur, bankovních výpisů, pokladny, interních dokladů
- Zpracování měsíčních a ročních závěrek
Jaké jsou předpoklady?
- Pracovní zkušenosti v oblasti účetnictví podmínkou, min. 2 roky
- Zkušenosti s praktickým účtováním, měsíčními a ročními závěrkami
- Znalost účetní legislativy
- Znalost legislativy DPH a praktické zkušenosti s procesem vyhotovení daňového přiznání a souvisejících dokumentů
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost
- Pokročilá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel
- Zájem učit se nové věci
Proč pracovat u nás?
- na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
- jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 27letou profesionální praxí
- podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
- garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
- na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
- poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)
Kontakt:
Zaujala Vás uvedená pozice? Chyťte svoji příležitost a nastartujte kariéru u nás. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341 251 119 493