Telefonní konzultant*ka pro Vodafone 100 % Home office
Conectart a.s.
Díváš se po stabilní práci, kterou můžeš dělat odkudkoli? Baví tě komunikace se zákazníky a nechybí ti zkušenosti z call centra? Přidej se k nám na projekt Vodafone a pracuj z pohodlí domova! Nástup už 01.09.2025.
Co tě u nás čeká?
Komunikace na klientské lince s firemními zákazníky Vodafonu – žádné volání naslepo. Řešení požadavků, dotazů či změn v produktech a službách. Nabídka dalších služeb klientům na základě individuálních potřeb. Administrativa a práce s interními systémy. Pravidelné a aktivní vzdělávání v oblasti produktů a komunikace.Požadujeme:
Co od tebe očekáváme? ️ Zkušenost na zákaznické lince vítána. Komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Spolehlivost, samostatnost a chuť učit se. Schopnost práce na PC. Časovou flexibilitu – ranní a odpolední směny v rozmezí 6:00-23:00Vlastní vybavení:
Počítač s procesorem min. 1,2 GHz, RAM 8 GB, volné místo 30 GB. Stabilní internet min. 20 Mb/s. Operační systém Windows (náš interní systém nepodporuje iOS). Sluchátka s mikrofonem.Jaké jsou další kroky?
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis. Do několika dnů se ti ozveme a probereme vzájemná očekávání i detaily práce. Pokud si budeme vyhovovat, rádi tě pozveme na online pohovor.- počet míst - 11