Nabídka již není aktuální.

Společnost, která poskytuje služby v oblasti co-packingu a co-manufacturingu, se zaměřením na spotřební zboží, potraviny a kosmetiku, hledá nové kolegy, kteří mají zkušenosti v oblasti nákupu/logistiky/suppy chain.

Náplní práce bude:

  • Zpracování zákaznických potřeb a s tím spojená komunikace
  • Nákup surovin pro výrobu a zajištění včasného dodání
  • Podílení se na plánování výroby
  • Řešení ad-hoc situací, reklamací
  • Spolupráce s oddělením kvality a výroby

Co bys měl mít/znát:

  • Relevantní zkušenosti v oblasti nákupu/logistiky nebo supply chain
  • Komunikativní AJ - denně budeš v kontaktu s dodavateli a zákazníky
  • Velkou výhodou bude znalost SAPu
  • Nutnost znalost práce s MS Office

Nabídneme Ti:

  • Flexibilní pracovní dobu (fond 40h/týdně)
  • Odpovídající mzdové ohodnocení Tvým zkušenostem
  • Množství firemních benefitů a bonusů: stravenky, 5 týdnů dovolené, multisport karta, ...
  • Občasná možnost Home-office
  • Možnost seberealizace - uvítáme Tvoje nápady

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha, Středočeský kraj

Datum zadání:

6.7.2020
/* Not affection functionality */