Specialista zákaznického servisu
Nabídka již není aktuální.
Co vás čeká
Do týmu v oddělení Zákaznického servisu hledáme nového kolegu či kolegyni.
Náplň práce:
- vyřizování požadavků našich zákazníků z oblasti automotive z celého světa
- komunikace napříš výrobním závodem
- denní sledování plnění požadavků zákazníků
- velmi úzká spolupráce s oddělením Plánování výroby a Logistikou
- práce v IS QAD
- denní komunikace v anglickém jazyce
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ či VŠ ekonomického směru podmínkou
- pokročilá znalost MS Office
- komunikační dovednosti na vysoké úrovni
- znalost AJ na úrovni min. B2
- znalost automotive prostředí a zkušenost na podobné pozici velkou výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- práci v nadnárodní společnosti
- práci v příjemném menším týmu
- nadstandardní fixní mzdu a variabilní mzdu v závislosti na plnění měsíčních úkolů
- měsíční docházkový bonus
- flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- závodní stravování, penzijní připojištění
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Dolní Ředice (Dašická 287)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Příspěvek na penzijní připojištění, Dovolená navíc, Home office, Sick days, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Logistika a dopravaDisponent mezinárodní přepravy, Kontrolor logistiky a zásobování, Logistik a speditér