Specialista interního auditu a rizik (Junior/ Senior)

Nabídka již není aktuální.


O nás

COFIDIS je mezinárodní finanční společnost, která se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Nabízíme především online půjčky a rozmanité spotřebitelské a revolvingové úvěry.

V České republice poskytujeme své finanční služby od roku 2004 a jsme držiteli licence od České národní banky. Výhodná úvěrová nabídka, dlouhodobé zkušenosti a profesionální péče o zákazníka nás řadí mezi top společnosti v oblasti nebankovních úvěrů. V roce 2018 jsme získali prestižní ocenění Czech Superbrands, které nás řadí mezi 60 nejúspěšnějších značek na českém trhu.

Za roky našeho působení v České republice jsme si dokázali vybudovat silnou firemní kulturu, která se vyznačuje neformální atmosférou, přátelským a férovým přístupem, kde je podporována seberealizace a rozvoj každého jedince.

Co Tě u nás čeká?

Máš zájem posunout se a rozvíjet své profesní znalosti v oblasti interního auditu, operačních rizik a permanentních kontrol ve středně velké mezinárodní společnosti? Do našeho oddělení Risk Managementu pod vedením skvělé a zkušené šéfové, hledáme kolegu na pozici Specialisty operačních rizik a interní kontroly. Na této pozici se budeš podílet na projektech napříč společností souvisejícími s operačními riziky a interními kontrolami, a budeš dohlížet a pracovat na rozvoji v této oblasti.
V rámci této samostatné pozice nabízíme možnost odborného školení a kariérního růstu, společně s aktivním využitím anglického jazyka.

Náplň práce:

    • Tvorba a aktualizace procedur a instrukcí operačního rizika
    • Sběr dat, vedení databáze operačních incidentů
    • Kontrola úrovně rizika, návrh a kontrola implementace preventivních a nápravných opatření
    • Nastavení, integrace a zabezpečení permanentních kontrol a kontrol druhého stupně
    • Zastřešení komunikace s holdingem v oblasti permanentních kontrol
    • Vedení interní kontroly formou procesních auditů
    • Dohled nad zpracováním reklamací a jejich analýza
    • Kontaktní osoba pro uplatňování práv klientů v oblasti registrů
    • Odpovědnost za kontrolu smluv s partnery
    • Zajištění souladu s etickými a právními pravidly (Compliance)
    • Další zajímavé úkoly a zodpovědnosti vyplývající z pozice a projektů

Co by Ti nemělo chybět?

    • Zkušenost ze sektoru financí, bankovnictví nebo pojišťovnictví
    • Výhodou, ale ne podmínkou, je znalost problematiky operačních rizik, interní kontroly a zákonných předpisů v oblasti spotřebitelských úvěrů a pojištění v ČR
    • Pokročilá úroveň anglického jazyka (pravidelná komunikace v psané i ústní formě)
    • Dobré komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat
    • Samostatnost a proaktivní přístup
    • Analytické schopnosti
    • Uvažování v souvislostech

A co pro Tebe máme my?

    • Finanční ohodnocení dle zkušeností
    • Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
    • 5 týdnů dovolené
    • Cafeteria benefity café (500,- Kč/měsíc)
    • Stravenky v hodnotě 100,-
    • Karta Multisport
    • Penzijní připojištění
    • Interní a externí vzdělávání
    • Možnost kariérního růstu
    • Sportovní a charitativní akce, firemní večírky
    • Zvýhodněné zaměstnanecké úvěry
    • Dárkové vouchery
    • Firemní jazykové kurzy v rámci pracovní doby
    • Odměna 10 000 Kč za přivedení nového kolegy
    • Přátelské a neformální pracovní prostředí

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Bucharova 1423/6)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Multisport karta, 13. plat, Flexi – poukázky, Notebook, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

24.9.2018
/* Not affection functionality */