Specialista interního auditu a rizik (Junior/ Senior)
Nabídka již není aktuální.
O nás
COFIDIS je mezinárodní finanční společnost, která se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Nabízíme především online půjčky a rozmanité spotřebitelské a revolvingové úvěry.
V České republice poskytujeme své finanční služby od roku 2004 a jsme držiteli licence od České národní banky. Výhodná úvěrová nabídka, dlouhodobé zkušenosti a profesionální péče o zákazníka nás řadí mezi top společnosti v oblasti nebankovních úvěrů. V roce 2018 jsme získali prestižní ocenění Czech Superbrands, které nás řadí mezi 60 nejúspěšnějších značek na českém trhu.
Za roky našeho působení v České republice jsme si dokázali vybudovat silnou firemní kulturu, která se vyznačuje neformální atmosférou, přátelským a férovým přístupem, kde je podporována seberealizace a rozvoj každého jedince.
Co Tě u nás čeká?
Máš zájem posunout se a rozvíjet své profesní znalosti v oblasti interního auditu, operačních rizik a permanentních kontrol ve středně velké mezinárodní společnosti? Do našeho oddělení Risk Managementu pod vedením skvělé a zkušené šéfové, hledáme kolegu na pozici Specialisty operačních rizik a interní kontroly. Na této pozici se budeš podílet na projektech napříč společností souvisejícími s operačními riziky a interními kontrolami, a budeš dohlížet a pracovat na rozvoji v této oblasti.
V rámci této samostatné pozice nabízíme možnost odborného školení a kariérního růstu, společně s aktivním využitím anglického jazyka.
Náplň práce:
- Tvorba a aktualizace procedur a instrukcí operačního rizika
- Sběr dat, vedení databáze operačních incidentů
- Kontrola úrovně rizika, návrh a kontrola implementace preventivních a nápravných opatření
- Nastavení, integrace a zabezpečení permanentních kontrol a kontrol druhého stupně
- Zastřešení komunikace s holdingem v oblasti permanentních kontrol
- Vedení interní kontroly formou procesních auditů
- Dohled nad zpracováním reklamací a jejich analýza
- Kontaktní osoba pro uplatňování práv klientů v oblasti registrů
- Odpovědnost za kontrolu smluv s partnery
- Zajištění souladu s etickými a právními pravidly (Compliance)
- Další zajímavé úkoly a zodpovědnosti vyplývající z pozice a projektů
Co by Ti nemělo chybět?
- Zkušenost ze sektoru financí, bankovnictví nebo pojišťovnictví
- Výhodou, ale ne podmínkou, je znalost problematiky operačních rizik, interní kontroly a zákonných předpisů v oblasti spotřebitelských úvěrů a pojištění v ČR
- Pokročilá úroveň anglického jazyka (pravidelná komunikace v psané i ústní formě)
- Dobré komunikační dovednosti, schopnost vyjednávat
- Samostatnost a proaktivní přístup
- Analytické schopnosti
- Uvažování v souvislostech
A co pro Tebe máme my?
- Finanční ohodnocení dle zkušeností
- Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
- 5 týdnů dovolené
- Cafeteria benefity café (500,- Kč/měsíc)
- Stravenky v hodnotě 100,- Kč
- Karta Multisport
- Penzijní připojištění
- Interní a externí vzdělávání
- Možnost kariérního růstu
- Sportovní a charitativní akce, firemní večírky
- Zvýhodněné zaměstnanecké úvěry
- Dárkové vouchery
- Firemní jazykové kurzy v rámci pracovní doby
- Odměna 10 000 Kč za přivedení nového kolegy
- Přátelské a neformální pracovní prostředí
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 5 (Bucharova 1423/6)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Multisport karta, 13. plat, Flexi – poukázky, Notebook, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Bankovnictví a pojišťovnictví, Ekonomika, finance, účetnictví, Kvalita a kontrola jakosti, OstatníAdministrativní pracovnice/ík, Vkládání dat do počítače, Úvěrový specialista, Auditor, Kontrolor, Specialista ISO, Ostatní pracovní pozice