SERVICE DESK OPERATOR & TEAM LEAD | Plzeň


Máš praxi v oblasti IT podpory a rád bys udělal další krok ve své kariéře? Láká tě vést menší tým a posunout se do role se širší odpovědností?

Co tě na této pozici čeká:

Zajištění technické podpory a vyřizování uživatelských požadavků Vedení menšího týmu s důrazem na administrativní stránku řízení Správa zařízení a uživatelských účtů prostřednictvím Active Directory Údržba a rozšiřování interní znalostní databáze (KnowledgeBase) Nastavování a konfigurace IT vybavení

Požadujeme:

  • Zkušenost se Service Desk nástroji a procesy
  • Komunikativnost a prozákaznický přístup
  • Dobrá znalost MS Office (pokročilý Excel) a Windows 10/11
  • Řidičský průkaz sk. B
  • mírně pokročilá angličtina (práce s návody, zahraniční uživatelé)
  • ochota práce na směnný systém: 1.týden 6-14h,2.týden 8-16h, 3.týden 10-18h
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené
  • zkrácená pracovní doba na 7,5 hodiny
  • příspěvek na stravování
  • bonusy/prémie
  • občasný homeoffice
  • jazykové a další kurzy
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

IT, programování
IT technik

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

50000 - 65000 Kč/měs.

Datum zadání:

18.8.2025
/* Not affection functionality */