REGIONÁLNÍ OBCHODNÍ MANAŽER/KA | STAVEBNICTVÍ | VYSOČINA/MORAVA


Staňte se důležitou součástí našeho obchodního týmu. Do našeho týmu hledáme zkušeného a motivovaného kolegu nebo kolegyni na pozici Manažer/ka obchodního týmu. Hledáme osobu, která převezme vedení obchodního týmu v regionech Vysočina, Jihomoravský a Olomoucký kraj, bude zodpovědná za plnění obchodních cílů a zároveň spolehlivým partnerem pro tým i vedení společnosti. Pokud máte zkušenosti ze stavebnictví, praxi s vedením lidí a energii posouvat obchodní výsledky, pak by tato pozice mohla být právě pro vás.

Co bude náplní vaší práce?

  • Řízení a rozvoj obchodního týmu na pěti pobočkách (Brno, Třebíč, Jihlava, Polná, Olomouc)
  • Rozvíjení a udržování vztahů se strategickými zákazníky a partnery
  • Zodpovědnost za prodejní výsledky a pravidelné vyhodnocování obratových cílů
  • Podpora, motivace a vedení týmu cca 15 lidí
  • Spolupráce s vedením na tvorbě a implementaci obchodní strategie
  • Cestování mezi pobočkami a účast na pravidelných poradách
  • Oslovování nových zákazníků a rozšiřování obchodních příležitostí v regionu
  • Implementace firemních standardů a postupů v rámci obchodního týmu
  • Zajišťování efektivní komunikace mezi jednotlivými kancelářemi a podporu interního know-how
Pokud hledáte stabilní prostředí, kde můžete uplatnit své zkušenosti, vést lidi a zároveň posouvat obchodní výsledky, budeme rádi, když se nám ozvete.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání stavebního nebo strojního zaměření
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Zkušenosti ze stavebnictví
  • Zkušenosti s vedením lidí a řízením obchodního týmu
  • Silné organizační a vyjednávací schopnosti
  • Schopnost strategického myšlení a plánování
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Znalost práce na PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
  • Aktivní znalost angličtiny nebo němčiny (B1 a více)
  • Energetický a motivovaný přístup k práci
  • Schopnost samostatně rozhodovat a nést zodpovědnost
  • Ochota cestovat mezi pobočkami a být flexibilní
  • Lidský a týmový přístup při komunikaci s kolegy a zákazníky
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Práce na zajímavých projektech a zakázkách na míru
  • Stabilní a přátelské prostředí české rodinné firmy
  • Osobní a profesní růst, podpora vzdělávání a rozvoje
  • Flexibilní pracovní doba a možnost home office
  • Zaměstnanecká mobilní síť (výhodné volání i pro rodinu)
  • 25 dní dovolené (někdy až 5 týdnů)
  • Stravenkový paušál a závodní stravování
  • Služební auto, telefon a notebook
  • Motivační mzdový systém + roční odměny a provize z obratu
  • Věrnostní program (jubilea, odměny, sport, dětské tábory)
  • Slevy na produkty firmy
  • Pololetní a vánoční prémie/odměny
  • Zázemí moderních kanceláří na pěti pobočkách
  • Možnost kombinace práce v terénu a kanceláři
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Polná

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

70000 - 100000 Kč/měs.

Datum zadání:

11.9.2025
/* Not affection functionality */