Referent/ka zákaznického servisu (26 000,-Kč), Praha 1
Nabídka již není aktuální
Pro našeho top klienta, prestižní výrobní a obchodní společnost exportující do celého světa, hledáme kandidáta/tku do zavedeného a dobře fungujícího oddělení zákaznického servisu.
Referent/ka zákaznického servisu (26 000,-Kč), Praha 1
Vaše náplň práce
- komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků a objednávek
- zadávání dat a objednávek v interním SW
- vystavování faktur a dodacích listů, příprava podkladů pro dopravu k zákazníkům
- příprava podkladů pro reporting
- komunikace s obchodními zástupci, skladem, logistikou
- inventarizace zásob, spolupráce při roční uzávěrce a auditech, vedení příslušné dokumentace a evidence
- Hledáme motivované kandidáty s úplným středoškolským vzděláním, uvítáme i absolventy. Pokud jste náš ideální kandidát, tak mezi Vaše silné stránky patří komunikativnost a umíte si poradit s různými typy klientů. Současně Vás baví práce s daty, běžně používáte MS Office a dobře zvládáte práci v Excelu. Očekáváme, že jste pečlivý/á, samostatný/á a zároveň týmový hráč
- min. SŠ vzdělání
- znalost výpočetní techniky – Excel na vysoké úrovni, Word, Internet, Lotus notes a Karát výhodou
- AJ - mírně pokročilá znalost (spíše písemná forma, napsat email,…)
- znalost dalšího cizího jazyka výhodou
- znalost účetnictví a daňové problematiky výhodou
- logické myšlení
- zodpovědnost, pečlivost
- práce na plný úvazek v perspektivní a stabilní firmě s dlouhou tradicí
- moderní kanceláře v centru Prahy (v blízkosti Václavského náměstí)
- smlouva na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení nebo na dobu neurčitou (nejedná se o zástup)
- finanční ohodnocení (24-26 000,-CZK, po zkušební době možnost navýšení)
- zaměstnanecké benefity
- příjemná pracovní atmosféra v přátelském týmu
- nástup možný ihned nebo dle dohody