Zajišťování skenování a tisku dokumentů Vyřizování telefonických hovorů a jejich přepojování Komunikace s klienty, sdělování informací Přijímání klientů a vedení knihy návštěv Zajišťování chodu recepce Administrativní podpora Znalost práce na PC – MS Outlook, Word, Excel Zadávání a příprava docházek do tabulek Příjem/výdej kurýrních zásilek Emailová komunikace Hlášení drobných oprav, reporty, záznamy do knihy závad Obsluha brány Správa klíčů a pokladny

Požadujeme:

Komunikační schopnosti Organizační schopnosti Pečlivost
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Práce pro OZP Práce na HPP – 2 směny Benefity: 5 000 Kč
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Náchod (Velké Poříčí)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

32000 Kč/měs.

Datum zadání:

17.9.2025
/* Not affection functionality */