Recepční/zákaznická podpora
HyperMedia, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Hledáme posilu na kumulovanou pozici recepční/zákaznická podpora, která je komunikativní, organizačně zdatná a zvládne občasnou asistenci i přímo výkonnému řediteli:)
Jak bychom si tě představovali?
- Komunikativní a prozákaznická osobnost, pozitivní, hravě a asertivně si poradí i s naštvanými zákazníky.
- Pokud máš zkušenosti na obdobné pozici, bude to jen výhoda, nicméně vše tě naučíme.
- Milé vystupování, organizační schopnosti a pečlivost.
- Důležitá je tvá flexibilita, min. 20h týdně a pokud budeš moci i více, tak to bude jen výhoda...určitě super příležitost přes prázdniny.
Co ti můžeme nabídnout?
- Moderní pracoviště s terasou a relax zónou na Praze 4 - Pankrác.
- Flexibilní brigádu, směny jsou vždy na domluvě. Práce PO - PÁ, žádné víkendy.
- Rozhodně tě nemine přátelský kolektiv.
- Možnost dlouhodobé spolupráce.
- Podělíme se s tebou také o vouchery z HyperSlevy.cz a o další benefity, které ve společnosti máme:)
Co bude tvou náplní práce?
- Zástup za office managerku v době její nepřítomnosti + případná výpomoc.
- Vítání návštěv, zajištění občerstvení.
- Občasná asistence přímo výkonnému řediteli a managementu společnosti.
- Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
- Telefonická a emailová komunikace se zákazníky a klienty - nejedná se o žádný prodej, pouze pasivní linka.
- Práce v interním systému.
- Komunikace s dalšími členy hypertýmu:)
Už se na tebe těšíme:) není na co čekat.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na dohoduBenefity:
Pitný režim, Kultura, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek