Recepční/zákaznická podpora

Nabídka již není aktuální.


Hledáme posilu na kumulovanou pozici recepční/zákaznická podpora, která je komunikativní, organizačně zdatná a zvládne občasnou asistenci i přímo výkonnému řediteli:)

Jak bychom si tě představovali?

    • Komunikativní a prozákaznická osobnost, pozitivní, hravě a asertivně si poradí i s naštvanými zákazníky.
    • Pokud máš zkušenosti na obdobné pozici, bude to jen výhoda, nicméně vše tě naučíme.
    • Milé vystupování, organizační schopnosti a pečlivost.
    • Důležitá je tvá flexibilita, min. 20h týdně a pokud budeš moci i více, tak to bude jen výhoda...určitě super příležitost přes prázdniny.

Co ti můžeme nabídnout?

    • Moderní pracoviště s terasou a relax zónou na Praze 4 - Pankrác.
    • Flexibilní brigádu, směny jsou vždy na domluvě. Práce PO - PÁ, žádné víkendy.
    • Rozhodně tě nemine přátelský kolektiv.
    • Možnost dlouhodobé spolupráce.
    • Podělíme se s tebou také o vouchery z HyperSlevy.cz a o další benefity, které ve společnosti máme:)

Co bude tvou náplní práce?

    • Zástup za office managerku v době její nepřítomnosti + případná výpomoc.
    • Vítání návštěv, zajištění občerstvení.
    • Občasná asistence přímo výkonnému řediteli a managementu společnosti.
    • Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
    • Telefonická a emailová komunikace se zákazníky a klienty - nejedná se o žádný prodej, pouze pasivní linka.
    • Práce v interním systému.
    • Komunikace s dalšími členy hypertýmu:)

Už se na tebe těšíme:) není na co čekat.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na dohodu

Benefity:

Pitný režim, Kultura, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

28.5.2018
/* Not affection functionality */