Recepční/back office

Nabídka již není aktuální.


Komunikativní. Sebevědomá. Samostatná. Schopná!

Jsou to slova, která vystihují tvoji osobnost? Pokud ano, máme pro tebe nabídku práce.

Pro naši společnost hledáme recepční/asistentku. Je to práce, kde se nezastavíš, celý den se něco děje. Máš jedinečnou možnost pozorovat dění ve firmě, komunikovat se všemi zaměstnanci, klienty, dodavateli atd.

Náplň práce:

    • zajišťování chodu recepce (přijímání návštěv, zajištění občerstvení)
    • běžná administrativní činnost ve firmě: vyřizování korespondence, emailů, telefonátů apod.
    • zápis přijatých faktur do systému
    • administrativní a organizační podpora jednatele
    • koordinace a spoluúčast na bezchybném chodu sekretariátu

 

Požadujeme:

    • příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
    • výborné komunikační dovednosti, pečlivost a spolehlivost
    • optimismus a schopnost aktivně řešit svěřené úkoly
    • ukončené středoškolské vzdělání
    • praxe na obdobné pozici výhodou
    • uživatelská znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Excel, Word)

 

Nabízíme:

    • zajímavé finanční ohodnocení – prémie za splněné KPI
    • Multisport karta
    • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
    • podílení se na firemním a osobním růstu
    • nadstandardní pracovní prostředí: menší kanceláře v reprezentativní vile, dobrá dostupnost – Praha 4 -Braník, možnost volného parkování, bus 150 metrů od pracoviště
    • možnost nástupu ihned


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem. Do předmětu prosím uveďte „Recepční/back office“.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (U Háje 507/26)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek, Práce na dohodu

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Notebook, Mobilní telefon, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

31.5.2019
/* Not affection functionality */