Recepční a asistentka personálního oddělení

Nabídka již není aktuální.


Co vás čeká:

    • Agenda spojená s návštěvami ve firmě
    • Administrativa spojená s vydáváním ID karet, klíčů a osobních ochranných pomůcek
    • Agenda spojená s nástupem zaměstnanců
    • Evidence návštěv
    • Vyřizování příchozích telefonických hovorů (včetně telefonátů ze zahraničí)
    • Rezervace hotelů, taxi, letenek a s tím spojená administrativa
    • Evidence a zpracování příchozí a odchozí pošty
    • Zajištění občerstvení pro návštěvy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

    • Praxi na pozici Recepční nebo zkušenost s administrativou v oblasti HR
    • Komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou (časté návštěvy ze zahraničí a mezinárodní pracovní kolektiv)
    • Znalost německého nebo španělského jazyka výhodou
    • Práce na PC (MS Office podmínkou, zkušenost s personálním a docházkovým systémem výhodou)
    • Pozitivní přístup
    • Samostatnost
    • Řidičský průkaz skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

    • Zajímavé platové ohodnocení
    • Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy)
    • 20 dní dovolené a až 5 dní osobního volna navíc
    • Flexibilní pracovní dobu
    • Dotované stravné
    • Další firemní benefity po zkušební době
    • Moderní pracovní prostředí (https://youtu.be/Awx9Xl_aFg4)
    • Firemní akce

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Žatec (Průmyslová zóna Triangle, Minice 61)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Příspěvek na životní pojištění, Flexi – poukázky, Příspěvek na penzijní připojištění, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

18.12.2017
/* Not affection functionality */