Pracovník obchodního oddělení se znalostí AJ - administrativa
Nabídka již není aktuální
středně velká společnost rodinného charakteru se sídlem ve Zlíně hledá do svého týmu novou posilu.
Pracovník obchodního oddělení se znalostí AJ - administrativa
Vaše náplň práce
- Potřebujeme člověka, který bude aktivní v komunikaci se zákazníkem ze sídla společnosti ve Zlíně.
- Budete přijímat objednávky, zajišťovat jejich proces v rámci společnosti a komunikovat o jejich stavu se zákazníky - telefonicky, e-mailem
- Po dokončení procesu zakázky se budete věnovat fakturaci
- Budete fyzicky kontrolovat správnost označení odesílaných výrobků a chystat podklady pro odeslání, pro zajištění přepravy, komunikovat s našimi řidiči atd.
- Budete vést statistiky zakázek, případných reklamací
- Mezi Vaše úkoly bude patřit i spolupráce s produktovým specialistou pro oblast vědy a výzkumu
- SŠ vzdělání, základní orientace v oblasti chemie výhodou
- angličtina - dobrá znalost - z 80% budete komunikovat písemně, 20% telefonicky
- dobrá znalost práce s PC, práce s informačním systémem, Excell, znalost ekonomického softwaru výhodou
- hledáme komunikativní, otevřenou, vstřícnou a aktivní osobu, kterou baví komunikace s lidmi, je pečlivá, vstřícná a otevřená