Pracovník/ce kanceláře Ždár nad Sázavou.
SOTIV-A, spol. s r.o.
Nabídka již není aktuální.
Pracovní náplň:
administrativní podpora oddělení
vedení elektronické a písemné dokumentace
evidence smluvní dokumentace
zpracovávání a příprava podkladů
komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Požadujeme:
USO/SŠ vzdělání
znalost MS Office
organizační schopnosti, aktivní a samostatný přístup k řešení úkolů, vlastní iniciativu
pozitivní přístup, otevřenost, komunikativnost a příjemné vystupování
pracovitost, zodpovědnost, pečlivost
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Ždár nad SázavouTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Kultura, Flexi – poukázky, Příspěvek na dopravu, Dovolená navíc, Sick days,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek