Nabídka již není aktuální.


Baví Tě komunikace s lidmi, ale zároveň administrativa? Nedělá Ti problém práce s citlivými údaji a máš rád/a ve věcech pořádek? Ano? Tak přesně takového člověka hledáme do našeho HR týmu.

Náplň práce:

    • správa docházkového systému
    • evidence nepřítomnosti zaměstnanců – dovolená, pracovní neschopnost atd.
    • úprava smluv a vytváření dodatků ke smlouvám
    • zajištění benefitů – stravenkových kreditních karet, Multisport karet atd.
    • další nutná administrativa související se personální agendou
    • možnost podílet se na náborovém procesu

Očekáváme:

    • energii a dynamičnost, kterou dobře zapadne do našeho týmu
    • pozitivní přístup ke změnám a inovacím, které se u nás odehrávají na denní bázi
    • pečlivost, systematičnost, samostatnost, schopnost poradit si v každé situaci
    • komunikativnost, flexibilitu
    • slušné a profesionální chování a pozitivní vztah k lidem a práci
    • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
    • schopnost pokročilé uživatelské práce s PC (MS Office samozřejmostí)
    • anglický jazyk na komunikativní úrovni
    • SŠ vzdělání s maturitou

Nabízíme:

    • práci v ambiciózní společnosti v prostředí mladého kolektivu s mimořádně přátelskými vztahy
    • možnost vlastního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
    • služební mobil, notebook
    • flexibilní pracovní doba
    • dobrou dopravní dostupnost (stanice metra B, Českomoravská)
    • nástup ihned

Zaujala Vás naše společnost? Pošlete nám svůj životopis.Když budeme mít pocit, že se Vám u nás bude líbit, setkáme se osobně.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 9 (Lihovarská 1060/12)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Notebook, Stravenky, Jazykové kurzy, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

11.10.2018
/* Not affection functionality */