Personalista/ka
Zásilkovna s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Baví Tě komunikace s lidmi, ale zároveň administrativa? Nedělá Ti problém práce s citlivými údaji a máš rád/a ve věcech pořádek? Ano? Tak přesně takového člověka hledáme do našeho HR týmu.
Náplň práce:
- správa docházkového systému
- evidence nepřítomnosti zaměstnanců – dovolená, pracovní neschopnost atd.
- úprava smluv a vytváření dodatků ke smlouvám
- zajištění benefitů – stravenkových kreditních karet, Multisport karet atd.
- další nutná administrativa související se personální agendou
- možnost podílet se na náborovém procesu
Očekáváme:
- energii a dynamičnost, kterou dobře zapadne do našeho týmu
- pozitivní přístup ke změnám a inovacím, které se u nás odehrávají na denní bázi
- pečlivost, systematičnost, samostatnost, schopnost poradit si v každé situaci
- komunikativnost, flexibilitu
- slušné a profesionální chování a pozitivní vztah k lidem a práci
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- schopnost pokročilé uživatelské práce s PC (MS Office samozřejmostí)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- SŠ vzdělání s maturitou
Nabízíme:
- práci v ambiciózní společnosti v prostředí mladého kolektivu s mimořádně přátelskými vztahy
- možnost vlastního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- služební mobil, notebook
- flexibilní pracovní doba
- dobrou dopravní dostupnost (stanice metra B, Českomoravská)
- nástup ihned
Zaujala Vás naše společnost? Pošlete nám svůj životopis.Když budeme mít pocit, že se Vám u nás bude líbit, setkáme se osobně.