Office Manager/asistent společnosti

Nabídka již není aktuální.


Do naše týmu hledáme šikovnou Office Managerku. V čem pracovní náplň spočívá: - vedení kanceláře sekretariátu vedení společnosti (zajišťování schůzek pro členy vedení, datová schránka, příprava a evidence obsazenosti zasedacích místností, zpracovávání zápisu z různých porad v češtině a angličtině, příprava prezentaci dle zadání, zajištěni letenek, hotelu pro cleny vedení, příprava dopisů, objednávek,..) - podpora v oblasti BOZP – evidence a vydávaní ochranných pracovních pomůcek, evidence různých školení, správa mobilních telefonů (přiřazování čísel, přístrojů zaměstnancům, fakturace, hlídání budgetu za telefonní služby, nastavování tarifů – hlasových i datových),  správa tiskáren a plotru - objednávka a výměna toneru, zajištěni papíru, komunikace se servisem


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Geologická 988/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Notebook, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Mobilní telefon, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

8.8.2017
/* Not affection functionality */