Obchodní manažer - manažer obchodního týmu

Nabídka již není aktuální.


Hledáte výzvu a rádi posouváte věci neustále dopředu? Rádi dosahujete hvězdných výsledků a vymýšlíte neustále nové vychytávky? Chybí vám v současném zaměstnání náplň práce, která má šťávu? Pokud ano, tak chceme právě vás.

Co vás bude čekat, pokud se stanete obchodním manažerem našeho obchodního oddělení? Budete zodpovědní za kontrolu, růst a rozvoj obchodního týmu. Hlavní zodpovědnostíbudou samozřejmě obchodní výsledky vašeho oddělení. Jedná se o klíčovou pozici, hledáme tedy silně vyzrálou a samostatnou osobnost, která umí věci dotahovat do konce a nemusí být neustále urgována.

Pozice je přímo podřízená výkonnému řediteli, je tedy potřeba umět si obhájit své výsledky, umět argumentovat, přicházet s novými nápady, inovacemi a neustále projekt posouvat.

Určitě nehledáme osobu, která vše odkýve a nedokáže si prosadit své názory a v případě, že se danému oddělení nedaří plnit, tak jen sedí a hledá důvody, proč to nejde, místo způsoby, aby to šlo.

Náplní vaší práce bude:

          • Zodpovědnost za obchodní výsledky vašeho týmu.
          • Vedení, motivace a controlling týmu obchodníků - telesales a i obchodníci v terénu.
          • Rozvoj a rozšíření obchodního oddělení ve spolupráci s personálním oddělením - aktivní vyhledávání, účast na VŘ - nehledáme čekače na CV od personálního oddělení.
          • Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení - být schopen nastavit procesy, správné fungování....
          • Naplňování obchodní strategie a případné návrhy na změny.
          • Produktový management ve spolupráci s marketingovým oddělením.
          • Kontrola a dohled nad správným fungováním a to především z obchodního a prodejního hlediska.
          • Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky ve spolupráci s dalšími členy týmu.
          • Dohled nad plněním aktivit, hovorů, nastavených plánů u jednotlivých obchodníků.
          • Administrativa spojená s obchodním oddělením.
  • Reporting výkonnému řediteli a úzká spolupráce s ním.

Dovednosti a znalosti, které u nás budete potřebovat:

          • SŠ/VŠ vzdělání.
          • Praxe na manažerské pozici min. 5 let - zkušenost s vedením týmu obchodníků, nastavování procesů...atd.
          • Schopnost vést a motivovat svěřený tým.
          • Orientace na čísla a výborný timemanagement.
          • Chybí na konci měsíce něco málo do splnění plánu? Jako šéf to klidně dotáhnu sám, jsem týmový hráč a určitě se nespokojím s plněním na 100%, ale chci přeplňovat.
          • Pozitivní a dynamickou osobnost - nehledáme manažera, který jen sedí u svého počítače a píše reporty. Chceme drive, šťávu, která v businessu nesmí chybět.
          • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
          • Schopnost prosadit si svůj vlastní názor.
          • Obchodního a týmového ducha, přirozenou autoritu.
  • Analytické myšlení a selský rozum.

Oceníme vás nejen penězi:

          • Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
          • U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
          • Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
          • Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvoje vlastního obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
          • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
          • Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
          • Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a bonusového systému.
          • Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 42 000,-/rok.
          • Na této pozici je také možnost využít služební vozidlo…notebook a mobilní telefon bereme jako samozřejmost.
          • Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
          • Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
          • Sick days.
          • Příspěvek na Multisport kartu.

Nástup: dohodou


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 40 tisíc

Datum zadání:

24.9.2018
/* Not affection functionality */