- samostatné zpracování mezd zaměstnanců
- vedení kompletní mzdové a personální agendy (evidence pracovních poměrů, benefitů apod.)
- komunikace s úřady (OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ)
- příprava podkladů pro účetnictví a reporting
- poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti mezd a personalistiky
- spolupráce s personálním oddělením
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání (vzdělání ekonomického směru výhodou)
- praxi v mzdovém účetnictví (alespoň 3 roky)
- dobrou znalost pracovněprávní, mzdové a daňové legislativy
- pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
- přemýšlivý a systematický přístup k práci
- uživatelskou znalost MS Office (zejména Excelu) a zkušenost s mzdovými systémy
- počet míst - 1
Nabízíme:
- smysluplnou práci, kde výsledky uvidíte každý měsíc
- přátelský kolektiv, otevřenou firemní kulturu a podporu při adaptaci
- 4 sick days navíc + až 12 dní placeného volna
- dog-friendly prostředí , občerstvení i pro Vašeho mazlíčka
- pravidelné vzdělávání a možnost odborného růstu
- HPP nebo spolupráci na IČO , možnost nástupu dle dohody
- relaxační prostory
- tým, který drží při sobě a navzájem se podporuje