Manažer/ka nákupu a kooperací, Kyjov
Nabídka již není aktuální.
Jste typ člověka, který má rád výzvy, rád hledá a navrhuje řešení? Máte předešlé zkušenosti v nákupu, prodeji či organizaci kooperací a chtěl/a byste je předávat dál a podílet se na nastavení příslušných firemních procesů?
Firma hledající Manažera/ku nákupu a kooperací se zabývá malosériovou výrobou dílů pro letecký, kosmický průmysl nebo motosport. Firma disponuje nejmodernějšími japonskými obráběcími stroji a automatizací ve výrobě. Stala se vítězem 19. ročníku Exportní ceny.
NÁPLŇ PRÁCE:
V oblasti nákupu především:
- Realizace kroků vedoucích k vybudování, fungování a v budoucnu i rozšíření nákupního oddělení
- Analýza stávajícího portfolia dodavatelů, nastavení podmínek a smluv tak, aby co nejlépe vyhovovala potřebám společnosti a zároveň odpovídala kvalitním partnerským vztahům s dodavateli (win:win)
- sledování a odpovědnosti za limit zásob, sledování, statistika a trendy vývoje cen materiálů, optimalizace nákupních podmínek
- Každodenní operativa v rámci nákupu a schopnost týmové práce a řízení týmu spolupracovníků
V oblasti kooperací především:
- Nastavení procesů
- Výběr nových dodavatelů, výběrová řízení, poptávková řízení, e-aukce, hodnocení dodavatelů
- Vedení obchodních jednání, budování a podpora dodavatelsko - obchodních vztahů
- Optimalizace procesu generace objednávek, zpracování objednávek a jejich vyhodnocení
- Vyhledávání nových dodavatelů, alternativní technická a technologická řešení
- V sledování trendů v oblasti nákupu materiálů a zajišťování technologických a kapacitních kooperací
- Zodpovědnost za dosažení obchodních cílů útvaru nákupu a kooperací, plánování a implementace opatření, vyhodnocování a generování nových postupů
POŽADUJEME:
- očekáváme přínos zkušeností v obou výše zmíněných oblastech a dále schopnost Vaše znalosti předávat dál, navrhovat řešení, po dohodě s management implementovat
- zájem o inovace, pozitivní myšlení
- schopnost dotahovat věci až do konce
- výborné komunikační dovednosti
- schopnost vést menší tým
- znalost angličtiny min na úrovni B 2 nutná, další jazyk vítán
- flexibilitu a pracovní nasazení
- ŘP sk. B
NABÍZÍME VÁM
- jedinečnou příležitost podílet se vybudování výše uvedeného oddělení
- individuální přístup k Vaší práci a podporu vedení
- samostatnou pozici s velkou mírou vlastního přínosu a inovací
- příspěvek na stravování
- zcela určitě odborný rozvoj a školení
- pružnou pracovní dobu
- mobil a noteboook je samozřejmostí
- další firemní benefity a akce
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete mi Váš životopis v čj a aj. Předem děkuji.