Manažer/ka nákupu a kooperací, Kyjov

Nabídka již není aktuální.


Jste typ člověka, který má rád výzvy, rád hledá a navrhuje řešení? Máte předešlé zkušenosti v nákupu, prodeji či organizaci kooperací a chtěl/a byste je předávat dál a podílet se na nastavení příslušných firemních procesů?

  

Firma hledající Manažera/ku nákupu a kooperací se zabývá malosériovou výrobou dílů pro letecký, kosmický průmysl nebo motosport. Firma disponuje nejmodernějšími japonskými obráběcími stroji a automatizací ve výrobě. Stala se vítězem 19. ročníku Exportní ceny.

                       

NÁPLŇ PRÁCE:

V oblasti nákupu především:

    • Realizace kroků vedoucích k vybudování, fungování a v budoucnu i rozšíření nákupního oddělení
    • Analýza stávajícího portfolia dodavatelů, nastavení podmínek a smluv tak, aby co nejlépe vyhovovala potřebám společnosti a zároveň odpovídala kvalitním partnerským vztahům s dodavateli (win:win)
    • sledování a odpovědnosti za limit zásob, sledování, statistika a trendy vývoje cen materiálů, optimalizace nákupních podmínek
    • Každodenní operativa v rámci nákupu a schopnost týmové práce a řízení týmu spolupracovníků 

 

V oblasti kooperací především:

    • Nastavení procesů
    • Výběr nových dodavatelů, výběrová řízení, poptávková řízení, e-aukce, hodnocení dodavatelů 
    • Vedení obchodních jednání, budování a podpora dodavatelsko - obchodních vztahů 
    • Optimalizace procesu generace objednávek, zpracování objednávek a jejich vyhodnocení 
    • Vyhledávání nových dodavatelů, alternativní technická a technologická řešení
    • V sledování trendů v oblasti nákupu materiálů a zajišťování technologických a kapacitních kooperací 
    • Zodpovědnost za dosažení obchodních cílů útvaru nákupu a kooperací, plánování a implementace opatření, vyhodnocování a generování nových postupů 

 

POŽADUJEME:

    • očekáváme přínos zkušeností v obou výše zmíněných oblastech a dále schopnost Vaše znalosti předávat dál, navrhovat řešení, po dohodě s management implementovat
    • zájem o inovace, pozitivní myšlení
    • schopnost dotahovat věci až do konce
    • výborné komunikační dovednosti
    • schopnost vést menší tým
    • znalost angličtiny min na úrovni B 2 nutná, další jazyk vítán
    • flexibilitu a pracovní nasazení
    • ŘP sk. B

 

NABÍZÍME VÁM

    • jedinečnou příležitost podílet se vybudování výše uvedeného oddělení
    • individuální přístup k Vaší práci a podporu vedení
    • samostatnou pozici s velkou mírou vlastního přínosu a inovací
    • příspěvek na stravování
    • zcela určitě odborný rozvoj a školení
    • pružnou pracovní dobu
    • mobil a noteboook je samozřejmostí
    • další firemní benefity a akce

Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete mi Váš životopis v čj a aj. Předem děkuji.


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Kyjov

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Notebook, Stravenky, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Zařazeno v oborech:

Ostatní
Ostatní pracovní pozice

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

10.2.2019
/* Not affection functionality */