Koordinátor zaměstnanců pro personální agenturu
Nabídka již není aktuální.
Do svého týmu hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici koordinátor/ka zaměstnanců, praxe na obdobné pozici je vítaná.
Náplň práce:
- zabezpečení a odpovědnost za plynulý chod svěřených provozů.
- komunikace se směnovými mistry a personálními pracovníky, flexibilní zajištění požadavků klienta,
- kontrola a evidence docházky, dodržování směn přidělených zaměstnanců, následné zpracování podkladů pro mzdy,
- servisní služby pro zaměstnance.
Požadujeme:
- min. ukončené SŠ vzdělání,
- ochotu cestovat,
- řidičské oprávnění sk. B,
- schopnost zvládat náročné situace spojené s výkonem práce,
- odolnost vůči stresu,
- samostatnost, kreativitu.
Nabízíme:
- práci v profesionálním týmu,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- služební vozidlo, notebook, telefon,
- možnost seberealizace.
Nástup možný: ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na mail: [e-mail byl skryt] nebo nás přímo kontaktujte na t.č. 733 221 086 Těšíme se na spolupráci s Vámi.