Koordinátor úklidových služeb - Uherskobrodsko
OKIN FACILITY, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Máte výborné organizační schopnosti?
Láká Vás zkusit koordinovat projekty?
Jste časově přizpůsobivý a dokážete odolávat stresu?
Pak potřebujeme právě Vás :-)!
Co budete mít v OKINu na starosti?
- Cestování a práce na různých zakázkách
- Odpovědnost za kvalitu služeb
- Kontrola správnosti provedení úklidových služeb
- Objednávka a rozvoz spotřebního materiálu
- Zajišťovat personální obsazení
- Zodpovědně reagovat na požadavky klienta
- Drobná administrativa
- Další úkoly dle pokynů nadřízených
Co musíte mít, znát nebo umět?
- Musí na Vás být spolehnutí (to znamená, že do práce dorazíte a vše co máte za úkol, pečlivě splníte :-))
- Ochota pohybovat se na více místech
- Aktivní řidič (ŘP skupina B)
Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?
- Zázemí silné, ryze české a dynamicky se rozvíjející společnosti
- Příležitost uplatnit a dále rozvíjet své dovednosti
- Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
- Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu legrace
- Dlouhodobou spolupráci na DPP případně DPČ
- Jistotu měsíčního výdělku
- Místo výkonu práce: UHERSKÝ BROD + OKOLÍ
- Nástup: Ihned nebo dohodou
Líbí se Vám tato práce?
Tak nás obratem kontaktujte pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT...Celé HR oddělení se na Vás těší a zároveň Vám přeje krásný den .
P. S.
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společností OKIN FACILITY, a. s., Pařížská 68/9, 110 00 v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Uherský BrodTyp práce:
Práce pro absolventy, Práce pro důchodce, Práce pro ženy na mateřské dovolené, Práce pro OZPBenefity:
Kultura, Stravenky, Home office, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Ostatní, SlužbySprávce nemovitosti, Ostatní pracovní pozice, Úklid/údržba