HR specialista
HyperMedia, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Máš ve svých věcech pořádek a administrativa tě nevyděsí? Nástupy nových kolegů ti nejsou cizí a zvládáš je proškolit i na BOZP? Orientuješ se v zákoníku práce a dokážeš poradit po personální stránce? Baví tě i recruitment a rád/a si svoji práci zpestříš nějakým pohovorem či zpětnou vazbou s kolegou? ANO? ANO?
Pak je tato pozice právě pro tebe :)
Jaká náplň práce tě čeká?
- Zajištění personální administrativy – vznik, zánik, změny...
- Kompletní vedení personální agendy zaměstnanců a jejich složek.
- Zajištění nástupu nových kolegů – podpisy smluv, školení BOZP/PO, adaptační proces.
- Personální asistence a spolupráce na personální strategii.
- Tvorba popisů práce, vedení agendy vstupních prohlídek, kontakt s BOZP techničkou.
- Zpětné vazby se zaměstnanci v průběhu adaptačního procesu.
- Nábor nových zaměstnanců od A až po Z – inzerce, selekce CV, headhunting, organizace VŘ a vedení VŘ – proaktivita a hledání nových zdrojů je zde důležité, jestli čekáš pouze na CV z inzerce, tak zkušení vědí, že se moc nedočkají.
- HR marketing – správa sociálních sítí, posilování brandu společnosti, koordinace a účast na pracovních veletrzích ve spolupráci s dalšími kolegy.
- Spolupráce při organizaci firemních večírků a teambuildingů.
- Komunikace s manažery oddělení a podpora v pracovně právní oblasti.
- Úzká spolupráce s personální manažerkou.
- Další ad hoc administrativa a úkoly v rámci personálního oddělení – u nás se rozhodně nudit nebudeš. :)
Jak si tě představujeme?
- Vzdělání SŠ je dostačující.
- Zkušenosti v HR nutností – důležitá je i zkušenost s pracovněprávními dokumenty, jejich tvorbou a orientací v nich.
- Praxe s náborem a realizací VŘ, znalost náborových metod s využitím LinkedIn, Facebook aj. je podmínkou, jestli neholduješ sociálním sítím, tak u nás moc neprorazíš.
- Praktická znalost zákoníku práce - nepotřebujeme, abys nám předříkával paragrafy, ale jde nám především o to, aby si dokázal případně poradit v personální oblasti.
- Povědomí o HR marketingu, nemusíš být profík, ale chceme, aby si sledoval moderní trendy, co frčí a nebyl sto let za opicemi.
- Uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, Word…) – nějaký ten reporting tě nemine.
- Pozitivní osobnost s dobrým timemanagementem a organizačními schopnostmi – jestli se budeš tvářit jak kyselá okurka, tak se ani nehlas. :)
- Odpovědnost, důslednost a diskrétnost.
- Samostatnost, nebát se nových věcí – určitě zde není čas na každodenní zaškolování, musí být především iniciativa z tvé strany.
- Selský rozum a proaktivní přístup.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Seberealizaci v úspěšné české internetové společnosti, která neusíná na vavřínech.
- U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
- Samozřejmostí bude i motivující finanční odměna.
- Služební notebook a mobilní telefon je na této pozici samozřejmostí.
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí a mimochodem na HR máme nejhezčí výhled z firmy. :)
- Neustálé vzdělávání se v daném oboru, odborné kurzy na náklady společnosti – potřebujeme, aby ses neustále vzdělával v nových trendech a novelách.
- Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou - děláme maximum pro to, abyste se u nás cítili, co nejlépe.
- Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě až 10 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
- Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcích.
- Nástup dohodou.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Personalistika a lidské zdrojeHR bussiness partner, Náborář, Personalista a HR manažer