Nabídka již není aktuální.


Máš ve svých věcech pořádek a administrativa tě nevyděsí? Nástupy nových kolegů ti nejsou cizí a zvládáš je proškolit i na BOZP? Orientuješ se v zákoníku práce a dokážeš poradit po personální stránce? Baví tě i recruitment a rád/a si svoji práci zpestříš nějakým pohovorem či zpětnou vazbou s kolegou? ANO? ANO?

Pak je tato pozice právě pro tebe :)

Jaká náplň práce tě čeká?

  • Zajištění personální administrativy – vznik, zánik, změny, výtky, srážky…

  • Kompletní vedení personální agendy zaměstnanců a jejich složek.

  • Zajištění nástupu nových kolegů – podpisy smluv, školení BOZP/PO, adaptační proces.

  • Personální asistence a spolupráce na personální strategii.

  • Tvorba popisů práce, vedení agendy vstupních prohlídek, kontakt s BOZP techničkou.

  • Zpětné vazby se zaměstnanci v průběhu adaptačního procesu.

  • Nábor nových zaměstnanců od A až po Z – inzerce, selekce CV, headhunting, organizace VŘ a vedení VŘ – proaktivita a hledání nových zdrojů je zde důležité, jestli čekáš pouze na CV z inzerce, tak zkušení vědí, že se moc nedočkají.

  • HR marketing – správa sociálních sítí, posilování brandu společnosti, koordinace a účast na pracovních veletrzích ve spolupráci s dalšími kolegy.

  • Spolupráce při organizaci firemních večírků a teambuildingů.

  • Komunikace s manažery oddělení a podpora v pracovně právní oblasti.

  • Úzká spolupráce s personální manažerkou.

  • Další ad hoc administrativa a úkoly v rámci personálního oddělení – u nás se rozhodně nudit nebudeš. :)

Jak si tě představujeme?

  • Vzdělání SŠ je dostačující.

  • Zkušenosti v HR nutností – důležitá je i zkušenost s pracovněprávními dokumenty, jejich tvorbou a orientací v nich.

  • Praxe s náborem a realizací VŘ, znalost náborových metod s využitím LinkedIn, Facebook aj. je podmínkou, jestli neholduješ sociálním sítím, tak u nás moc neprorazíš.

  • Praktická znalost zákoníku práce - nepotřebujeme, abys nám předříkával paragrafy, ale jde nám především o to, aby si dokázal případně poradit v personální oblasti.

  • Povědomí o HR marketingu, nemusíš být profík, ale chceme, aby si sledoval moderní trendy, co frčí a nebyl sto let za opicemi.

  • Uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, Word…) – nějaký ten reporting tě nemine.

  • Pozitivní osobnost s dobrým timemanagementem a organizačními schopnostmi – jestli se budeš tvářit jak kyselá okurka, tak se ani nehlas. :)

  • Odpovědnost, důslednost a diskrétnost.

  • Samostatnost, nebát se nových věcí – určitě zde není čas na každodenní zaškolování, musí být především iniciativa z tvé strany.

  • Selský rozum a proaktivní přístup.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Seberealizaci v úspěšné české internetové společnosti, která neusíná na vavřínech.

  • U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.

  • Samozřejmostí bude i motivující finanční odměna.

  • Služební notebook a mobilní telefon je na této pozici samozřejmostí.

  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí a mimochodem na HR máme nejhezčí výhled z firmy. :)

  • Neustálé vzdělávání se v daném oboru, odborné kurzy na náklady společnosti – potřebujeme, aby ses neustále vzdělával v nových trendech a novelách.

  • Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou - děláme maximum pro to, abyste se u nás cítili, co nejlépe.

  • Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě až 10 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.

  • Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcích.

  • Nástup dohodou.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Kultura, Notebook, Home office, Mobilní telefon,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

28.6.2017
/* Not affection functionality */