Společnost LIKOV s.r.o. je lídrem na českém trhu a patří mezi nejvýznamnější evropské výrobce a prodejce stavebních profilů a příslušenství. Již od svého založení v roce 1994 společnost dynamicky roste. V současnosti má 150 zaměstnanců a své výnosy realizuje nejen na českém trhu, ale i v dalších 51. zemích světa.

Baví Vás účetnictví?

Máte dlouhodobější zkušenost na obdobné pozici?

Průběžně se vzděláváte a zvládáte termínovanou práci?

Jste aktivní, poctivý, precizní a přátelský člověk?

Pak hledáme nepochybně právě Vás!

Co bude Vaší pracovní náplní:

    • Účtování bankovních operací v Kč i cizí měně a pořizování platebních příkazů
    • Správa pohledávek, tvorba opravných položek a vypracování podkladů pro pojištění pohledávek
    • Koordinace a nastavování interních procesů v oblasti účtování zásob, výroby a procesů finančního a manažerského účetnictví v ERP MS Dynamics NAV
    • Zodpovědnost za řádné vedení účetnictví společnosti a průběžné provádění inventarizací účtů
    • Zpracování podkladů a pomoc při sestavování měsíčních účetních závěrek
    • Zajištění výkaznictví v rozsahu požadavků státních orgánů a bank v oblasti ekonomiky, vedení statistických výkazů
    • Podílení se na tvorbě vnitropodnikových směrnic souvisejících s účetními a daňovými zákony
    • Koordinace metodiky účetnictví a daní, zodpovědnost za správnost finančního účetnictví společnosti
    • Spolupráce při finančním auditu společnosti
    • Průběžná komunikace s auditory a daňovými poradci, finančním úřadem, právníky a dalšími institucemi ve spolupráci s finančním ředitelem společnosti
    • Spolupráce a podpora ostatních úseků společnost


Požadavky na praxi, znalosti a schopnosti:

    • SŠ nebo VŠ vzdělání, obor ekonomika nebo finance
    • Min. 5 let praxe na obdobné pozici a dokonalý profesní přehled
    • Zvládnuté finanční a manažerské účetnictví, perfektní znalost zákona o účetnictví, účetních standardů a daňové legislativy
    • Flexibilita procesní i časová, ochota učit se novým věcem
    • Analytické myšlení, pracovitost, preciznost a zodpovědnost
    • Výborné komunikační dovednosti
    • Výraznou výhodou znalost IS Microsoft Dynamics NAV, nebo SAP
    • Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel)
    • Znalost AJ výhodou

Co Vám může společnost LIKOV s.r.o. nabídnout?

    • Zajímavou pracovní pozici s aktivní podporou dalšího odborného růstu
    • Stabilní zázemí ve stále rozvíjející se české společnosti
    • Odpovídající platové ohodnocení
    • 5 týdnů dovolené
    • Pololetní a roční výkonnostní prémie
    • Závodní stravování
    • Zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich rodinu

Nástup: dle dohody

Místo pracoviště: Kuřim

Pokud Vás naše nabídka oslovila, neváhejte zaslat Váš životopis.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti LIKOV s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Kuřim (Blanenská 1859)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

2.8.2022
/* Not affection functionality */