Facility manažer/ka - Mladá Boleslav
Nabídka již není aktuální.
M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za 25 let své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.
Náplň práce:
• Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra
• Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektech zákazníka, v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
• Dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
• Provádění kontrol kvality poskytovaných služeb podle Smlouvy s klientem
• Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS,QMS atd.
• Schvalování objednávek a kontrola dodržování technologické kázně (objednáváno u určených dodavatelů)
• Řešení žádostí, případně stížností, zákazníka nebo zaměstnance
Nástup možný ihned.
Požadavky:
• SŠ technického směru
• Zkušenost s řízením obdobných zakázek výhodou - obchodním centrum nebo administrativní budově výhodou
• Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
• Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
• Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
• Dobrou znalost práce s MS Office
Nabízíme:
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Samostatnou, odpovědnou pozici
• Zázemí ve stabilní společnosti
• Stravenky
• PC a telefon
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis s motivačním dopisem přes odpovědní formulář.