FACILITY MANAGER pro Start up, atraktivní mzda

Nabídka již není aktuální.


Pro našeho zahraničního klienta hledáme Facility managera s technickými znalostmi a dovednostmi, který má zájem se podílet na rozjetí Start up. Máme kancelářské a výrobní moderní prostory, máme pro Vás zajímavou, kreativní práci, kdy můžete být u rozjezdu perspektivní výroby (kovozpracování/montování - obrábění, broušení, ohýbání plechu, svařování, lakování atd.), a máme pro Vás i atraktivní mzdu.

 

Budete pravou rukou generálního ředitele, s kterým budete úzce spolupracovat, plánovat, komunikovat a s kterým si můžete individuálně nastavit některé pracovní podmínky a výhody.

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

    • zajištění a realizace kancelářského vybavení, investic a materiálu
    • vypracování aktuálních a výhledových plánů správy budov a zařízení
    • zajištění stavebního a technického rozvoje výroby, provozu, údržby a oprav budov
    • nasmlouvání servisních dodavatelů a kontrola jejich služeb (údržba výtahu, rozvoden, stavebních úprav, výměny opotřebovaných zařízení atd.)
    • komunikace s dodavateli energií, výběr, nasmlouvání a kontrola jejich služeb
    • spolupráce a zajištění pořízení větších investic zařízení a majetku společnosti
    • účastnit se jednání o využití ploch sousedících s objekty jiných společností
    • průběžné sledování technického stavu budov a zařízení
    • komunikace se státní správou a inspekčními orgány
    • evidovat patřičnou technickou dokumentaci, koordinovat BOZP a PO
    • průběžné sledování platné legislativy, aplikování potřebných změn z ní plynoucí

CO POŽADUJEME?

    • VŠ/SŠ vzdělání, nejlépe technického oboru
    • praxi na pozici facility managera či technika
    • znalost technické stavební dokumentace a facility ekonomiky (plánování, rozpočty…)
    • znalost předpisů hygieny, BOZP, PO
    • znalost AJ na úrovni komunikativní úrovni, znalost ruštiny výhodou
    • ovládání MS Office, znalost Office Suite výhodou
  • ŘP sk. B, aktivního řidiče 

RÁDI VÁM NABÍDNEME

  • pracovní poměr v kmenovém stavu klienta na základě řádné pracovní smlouvy
  • atraktivní mzdu
    • vysoce nastavenou flexibilní pracovní dobu
    • bezproblémové parkování před firmou
    • stravenky

 


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Brno (Malinovského náměstí 603/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Stravenky, Pružná pracovní doba,

Zařazeno v oborech:

Ostatní
Ostatní pracovní pozice

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 70 tisíc

Datum zadání:

5.10.2017
/* Not affection functionality */