Asistentka top managementu

Nabídka již není aktuální.


ASISTENTKA TOP MANAGEMENTU

Jsme strojírenská společnost s třicetiletou tradicí a patříme mezi největší výrobce za tepla válcovaných bezešvých kruhů s vysokým podílem mechanického opracování. Aktuálně hledáme kolegyni, která se stane pravou rukou našeho top managementu a bude nejen klíčovým kontaktem pro interní komunikaci, ale také pro koordinaci s našimi partnery, návštěvami a zákazníky.

O nás:

V našem "životopise" se můžeme chlubit tím, že každý rok dodáme kupy kruhů - přesněji řečeno více než 20 000 tun! Patříme pod prestižní skupinu Třinecké železárny – Moravia Steel. Všechno, co děláme, od začátku až do konce, má svůj domov v Zámrsku. Díky tomu máme vše pod kontrolou a můžeme se pochlubit skvělou kvalitou našich produktů.

Co od Vás očekáváme?

    • Vzdělání: Minimálně SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
    • Jazykové znalosti: Aktivní znalost anglického jazyka a alespoň základní znalost německého.
    • Ostatní dovednosti: Řidičský průkaz sk. B, pokročilá znalost MS Office, silné komunikační a organizační schopnosti.
    • Praxe: Zkušenosti z obdobné pozice jsou pro nás velkou výhodou

Co Vám nabízíme?

    • 25 dní dovolené a pravidelné roční navýšení mzdy.
    • Benefity: příspěvek na dopravu do zaměstnání, dotované stravování v závodní jídelně a příspěvek na penzijní spoření
    • Služební notebook a telefon
    • Široký výběr vzdělávacích programů, např. jazykové kurzy

Jak budou vypadat Vaše první dny u nás?

Vaše první dny v roli asistentky budou plné objevování a zaškolování. Na začátku Vás seznámíme s klíčovými osobami ve společnosti a hned od prvního dne se také zapojíte do pravidelných porad managementu, ze kterých budete pořizovat zápisy. Dále Vám ukážeme, jak zajistit tu správnou péči o naše návštěvy a rovněž budete naší podporou při plánování a koordinaci firemních akcí a služebních cest, což zahrnuje objednávky letenek, hotelů a další související úkoly. Postupně se seznámíte s dalšími úkoly, od správy reklamních předmětů, přes vyzvedávání vývozní dokumentace na obchodní komoře v Pardubicích, až po prezentaci naší firmy na veletrzích. Chceme, abyste se cítila v roli asistentky komfortně a sebejistě, proto Vám zajistíme dostatek času na to, abyste se s každým úkolem pečlivě seznámila a nebála se, že toho bude hned od začátku moc.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte se na nás obrátit na e-mailové adrese [e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte přímo na telefonním čísle +420 702 224 771

Těšíme se na spolupráci!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Zámrsk (Zámrsk 10)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Lékařské prohlídky, Notebook, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

9.11.2023
/* Not affection functionality */