Asistentka jednatele se znalostí AJ

Nabídka již není aktuální.


Hledáte pestrou práci v oblasti administrativy, kde uplatníme své znalosti AJ?
Náplní práce bude :
- kontakt se zahraničními dodavateli, objednávky zboží, logistika, zpracování jednoduchých nabídek, evidence objednávek - příjem dokladů (faktur), administrativa webových stránek - tvorba a aktualizace ceníků, příjem a třídění pošty, i elektronické, výkazy - statistika, EKO-KOM - atd.

Očekáváme znalost AJ a práce na PC.
Důležitá je pracovitost, zodpovědnost, spolehlivost a ochota se učit nové věci.
Na pozici vás zaučíme.

Nabízíme pracovní poměr prozatím na dobu určitou (zástup za MD) na plný úvazek, nástup pokud možno ihned.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Boskovice

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

8.4.2018
/* Not affection functionality */