Asistentka advokátní kanceláře – Ostrava


Advokátní kancelář Zientek & Olivík se sídlem v centru Ostravy přijme asistentku. Jsme mladý kolektiv, který nabízí zajímavou pracovní náplň, perspektivu dlouhodobé spolupráce a příležitost k seberealizaci.

Pracovní náplň:

  • zajišťování chodu kanceláře a administrativní podpora právníků kanceláře, včetně obsluhy recepce, vyřizování a evidence pošty, správy datových schránek, vyřizování pochůzek, vedení spisové agendy, korektur textu, kopírování, skenování apod.
  • participace na jednodušších právních věcech pod vedením právníků kanceláře
  • zpracování nákladů a časových výkazů, fakturace, vedení podkladů pro účetnictví, komunikace s externí účetní
  • údržba a úklid kuchyňky a základní úklid ostatních prostor kanceláře
Nástup dohodou

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • znalost PC – pokročilá úroveň MS Office (zejména Excel, Word)
  • řidičský průkaz sk. B
  • organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem, svědomitost, spolehlivost
  • praxe v oboru/praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Nabízíme:
  • příjemné pracovní prostředí
  • finanční ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům
  • služební notebook, mobilní tarif, stravenkový paušál a jiné benefity
  • možnost flexibilní pracovní doby
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Ostrava

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Právní služby
Koncipient

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

21.8.2025
/* Not affection functionality */