Asistentka advokátní kanceláře – Ostrava
Grafton Recruitment s.r.o.
Advokátní kancelář Zientek & Olivík se sídlem v centru Ostravy přijme asistentku. Jsme mladý kolektiv, který nabízí zajímavou pracovní náplň, perspektivu dlouhodobé spolupráce a příležitost k seberealizaci.
Pracovní náplň:
- zajišťování chodu kanceláře a administrativní podpora právníků kanceláře, včetně obsluhy recepce, vyřizování a evidence pošty, správy datových schránek, vyřizování pochůzek, vedení spisové agendy, korektur textu, kopírování, skenování apod.
- participace na jednodušších právních věcech pod vedením právníků kanceláře
- zpracování nákladů a časových výkazů, fakturace, vedení podkladů pro účetnictví, komunikace s externí účetní
- údržba a úklid kuchyňky a základní úklid ostatních prostor kanceláře
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- znalost PC – pokročilá úroveň MS Office (zejména Excel, Word)
- řidičský průkaz sk. B
- organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem, svědomitost, spolehlivost
- praxe v oboru/praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
- počet míst - 1
Nabízíme:
Nabízíme:- příjemné pracovní prostředí
- finanční ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům
- služební notebook, mobilní tarif, stravenkový paušál a jiné benefity
- možnost flexibilní pracovní doby