Asistentka zákaznického servisu
NOVÝ START, personální agentura s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Chcete pracovat v administrativě, kde využijete angličtinu (stačí B1)? Láká Vás zázemí stabilní společnosti s možností profesního růstu a dalšího vzdělávání? Ideální je mít praxi na podobné pozici, velkou výhodou je znalost SAP a francouzština.
CO BUDETE DĚLAT?
- Jednat s přidělenými zákazníky
- Přijímat a zpracovávat příchozí objednávky
- Zhotovovat faktury, dodací listy, vývozní a celní doklady
- Spolupracovat s ostatními odděleními firmy
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?
- Lákavé finanční ohodnocení
- Pružnou a zkrácenou pracovní dobu – 7,5 hod. denně!
- 25 dní dovolené + sickdays
- Jazykové a odborné vzdělávání přímo na pracovišti
- Možnost profesně růst
- Dotované stravování
Chcete se o práci asistentky zákaznického servisu na Velkomeziříčsku dozvědět víc? Pošlete mi Váš životopis a já se Vám ozvu.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Velké Meziříčí (Velkomeziříčsko)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Příspěvek na penzijní připojištění, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Sick days, Příspěvek na stravu, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek