Asistent/ka vedení společnosti
Nabídka již není aktuální.
Pracovní náplň:
- Podpora 2-členného management týmu společnosti;
- Komunikace s centrálou v Německu a Anglii;
- Zpracování pošty, hovorů a evidence smluv;
- Zařizování služebních cest;
- Rezervace zasedacích místností, uvádění návštěv;
- Překládání (zejména z angličtiny do češtiny a naopak);
- Spolupráce s kolegy napříč společností, partnery a advokátní kanceláří;
Požadavky na pracovníka:
- VŠ/SŠ s maturitou
- Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici nebo absolvent VŠ na asistentských pozicích během studia;
- Znalost AJ podmínkou (slovem i písmem, denní komunikace s centrálou), znalost NJ výhodou;
- Středně pokročilá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel – funkce, filtrování, MS PowerPoint);
- Znalost zásad jednání se zákazníkem a managementem, diskrétnost;
- Milá, vstřícná a komunikativní osoba.
Nabízíme:
- Stravenky 100,- Kč (45,-Kč zaměstnanec, 55,-Kč zaměstnavatel)
- Jazykové vzdělávání v hodnotě 9.600,-Kč / rok
- Náborový příspěvek 10.000,-Kč po uplynutí zkušební doby
- 13. Mzda (po celém odpracovaném roce leden – prosinec, po schválení jednatele)
- Firemní akce
- 25 dní dovolené
- Nástup možný IHNED