Nabídka již není aktuální.

Pracovní náplň:

  • Podpora 2-členného management týmu společnosti;
  • Komunikace s centrálou v Německu a Anglii;
  • Zpracování pošty, hovorů a evidence smluv;
  • Zařizování služebních cest;
  • Rezervace zasedacích místností, uvádění návštěv;
  • Překládání (zejména z angličtiny do češtiny a naopak);
  • Spolupráce s kolegy napříč společností, partnery a advokátní kanceláří;

Požadavky na pracovníka:

  • VŠ/SŠ s maturitou
  • Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici nebo absolvent VŠ na asistentských pozicích během studia;
  • Znalost AJ podmínkou (slovem i písmem, denní komunikace s centrálou), znalost NJ výhodou;
  • Středně pokročilá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel – funkce, filtrování, MS PowerPoint);
  • Znalost zásad jednání se zákazníkem a managementem, diskrétnost;
  • Milá, vstřícná a komunikativní osoba.

Nabízíme:

  • Stravenky 100,- Kč (45,-Kč zaměstnanec, 55,-Kč zaměstnavatel)
  • Jazykové vzdělávání v hodnotě 9.600,-Kč / rok
  • Náborový příspěvek 10.000,-Kč po uplynutí zkušební doby
  • 13. Mzda (po celém odpracovaném roce leden – prosinec, po schválení jednatele)
  • Firemní akce
  • 25 dní dovolené
  • Nástup možný IHNED

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha, Středočeský kraj

Datum zadání:

27.11.2018
/* Not affection functionality */