Asistent/ka obchodního oddělení

Nabídka již není aktuální.


Zajímáš se o online marketing a chceš se o tomto oboru dozvědět více? Jsi pečlivý typ, který rád pracuje s čísly? V tom případě je pro tebe tato pozice velká příležitost. :)

Pro naše obchodní oddělení hledáme asistenta/ku, která si dokáže perfektně zorganizovat nejen svůj čas, ale také svou náplň práce. Dále se nebudeš bát být pravou rukou obchodního manažera a péče o celé obchodní oddělení pro tebe bude výzvou. :)

Jsi to právě ty? Tak nepřestávej číst dál. :)

Náplní tvé práce bude:

        • Controlling prodejních aktivit, obchodních nabídek, aktualizací dat a dalších obchodních parametrů.
        • Vytváření media plánů.
        • Produktový management.
        • Podílení se na rozvoji lidí v obchodním oddělení, po zaučení také zaškolování nováčků.
        • Příprava firem pro obchodní oddělení.
        • Prodlužování rezervací firem a přerozdělování aktivních i neaktivních firem.
        • Vedení zápisů z porad.
        • Organizace a kontrola kalendářů.
        • Zodpovědnost za vedení docházky pro obchodní oddělení.
        • Dohled nad administrátory reklamních kampaní.
        • Asistence obchodnímu manažerovi.

Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:

        • Praxe na obdobné pozici pro tebe bude výhodou.
        • Určitě budeš potřebovat dobrý timemanagement, který budeš také školit.
        • Schopnost prosadit si vlastní názor.
        • Dotahování věcí do konce a schopnost pracovat samostatně.
        • Být analytický typ - ráda pracuješ s čísly.
        • Prezentační dovednosti a profesionální vystupování.
        • Týmový hráč.
        • SELSKÝ ROZUM:)

Oceníme tě nejen penězi:

        • Seberealizaci v úspěšné české internetové společnosti, která neusíná na vavřínech.
        • U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
        • Samozřejmostí bude i motivující finanční odměna, která je navázána i na výsledky obchodního oddělení.
        • Služební notebook je na této pozici samozřejmostí.
        • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
        • Neustálé vzdělávání se v daném oboru.
        • Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou.
        • Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě až 22 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
        • Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcí.
        • Sick days.
        • Příspěvek na Multisport kartu.
        • A nástup? Max. 15.10.2018 :)

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

do 15 tisíc

Datum zadání:

24.9.2018
/* Not affection functionality */