Asistent/ka obchodního oddělení
HyperMedia, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Zajímáš se o online marketing a chceš se o tomto oboru dozvědět více? Jsi pečlivý typ, který rád pracuje s čísly? V tom případě je pro tebe tato pozice velká příležitost. :)
Pro naše obchodní oddělení hledáme asistenta/ku, která si dokáže perfektně zorganizovat nejen svůj čas, ale také svou náplň práce. Dále se nebudeš bát být pravou rukou obchodního manažera a péče o celé obchodní oddělení pro tebe bude výzvou. :)
Jsi to právě ty? Tak nepřestávej číst dál. :)
Náplní tvé práce bude:
- Controlling prodejních aktivit, obchodních nabídek, aktualizací dat a dalších obchodních parametrů.
- Vytváření media plánů.
- Produktový management.
- Podílení se na rozvoji lidí v obchodním oddělení, po zaučení také zaškolování nováčků.
- Příprava firem pro obchodní oddělení.
- Prodlužování rezervací firem a přerozdělování aktivních i neaktivních firem.
- Vedení zápisů z porad.
- Organizace a kontrola kalendářů.
- Zodpovědnost za vedení docházky pro obchodní oddělení.
- Dohled nad administrátory reklamních kampaní.
- Asistence obchodnímu manažerovi.
Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat:
- Praxe na obdobné pozici pro tebe bude výhodou.
- Určitě budeš potřebovat dobrý timemanagement, který budeš také školit.
- Schopnost prosadit si vlastní názor.
- Dotahování věcí do konce a schopnost pracovat samostatně.
- Být analytický typ - ráda pracuješ s čísly.
- Prezentační dovednosti a profesionální vystupování.
- Týmový hráč.
- SELSKÝ ROZUM:)
Oceníme tě nejen penězi:
- Seberealizaci v úspěšné české internetové společnosti, která neusíná na vavřínech.
- U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
- Samozřejmostí bude i motivující finanční odměna, která je navázána i na výsledky obchodního oddělení.
- Služební notebook je na této pozici samozřejmostí.
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
- Neustálé vzdělávání se v daném oboru.
- Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou.
- Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě až 22 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
- Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcí.
- Sick days.
- Příspěvek na Multisport kartu.
- A nástup? Max. 15.10.2018 :)
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Marketing, média, reklama, PRAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Zpracování dat a objednávek, Online marketing, Telemarketing