Asistent/ka centrální kanceláře
Nabídka již není aktuální.
Hledáme zaměstnance na pozici asistent/ka centrální kanceláře.
Vaším úkolem bude:
administrativní podpora pracovníků kanceláře a vedoucích pracovníků
zajištění bezproblémového chodu kanceláře
vyřizování telefonních hovorů, emailů
evidence přijaté pošty a příprava dokladů pro hlavní účetní
odesílání a vyzvedávání poštovních zásilek
zodpovědnost za kontrolu správnosti a úplnosti přijatých dokladů
zajištění zásobování kanceláře (občerstvení, kanc. potřeb apod.)
údržba centrální kanceláře (zalévání květin atd.)
reprezentace společnosti, přijímaní návštěv
V případě zájmu nám zašlete životopis vč. osobní fotografie.
Požadujeme:
vzdělání SŠ, VŠ ekonomického, obchodního zaměření
proaktivita a pozitivní přístup k práci
samostatnost, zralost, spolehlivost
reprezentativní vzhled a vystupování
znalost jazyka AJ pokročilý mluvčí - nutná telefonická komunikace
práce na PC pokročilý uživatel (word, excel, outlook)
stylistické, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
dobré a motivující platové ohodnocení
práci v dynamicky se rozvíjející společnosti, která je součástí obchodní skupiny EWR Group a.s.
možnost profesního růstu
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 8 (Karla Hlaváčka)Typ práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Příspěvek na dopravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční